• sanna88a

ACO acnegel?

någon som vet om det är bra på enstaka finnar? jag har 5 finnar som jag vill få bort.

sen undrar jag ifall någon vet om solning i solarium kan orsaka finnar? jag har hört att det ska vara tvärt om, att dem försvinner. men jag har fått mer.

• Svar på tråden ACO acnegel?
  • neeext

Nej, usch. Köpte acnegel för drygt 2 år sedan (jag har tendens att få vinterfinnar) men icke, den hjälpte inget alls.. Inte på mig iaf. Men gå ut i solen i sommar så försvinner det säkert

• sanna88a

jag köpte acnegelet igår och mina finnar har blivit mindre. hoppas att det är på grund av gelen!

• k a t t a

Jag, som är en självutnämnd expert i ämnet efter åratal av akne skulle rekommendera ren tea tree oil som du baddar på enstaka finnar. Mycket effektivare än acnegelen tycker jag. Tea trea oil kan du köpa i hälsokostaffär eller på Body Shop om du har lust att betala ockerpris.

• sanna88a
    k a t t a skrev 2010-03-31 22:03:31 följande:
    Jag, som är en självutnämnd expert i ämnet efter åratal av akne skulle rekommendera ren tea tree oil som du baddar på enstaka finnar. Mycket effektivare än acnegelen tycker jag. Tea trea oil kan du köpa i hälsokostaffär eller på Body Shop om du har lust att betala ockerpris.
    jo jag använde tea tree oil när jag var mindre och det hjälpte på små små finnar som var gula (ursäkta för äcklig info). men denna gång har jag fått som röda bulor typ.
  • k a t t a
    sanna88a skrev 2010-03-31 22:20:26 följande:
    jo jag använde tea tree oil när jag var mindre och det hjälpte på små små finnar som var gula (ursäkta för äcklig info). men denna gång har jag fått som röda bulor typ.
    Dom är eländiga, dom rackarna.. och tyvärr svåra att göra något åt utifrån. Antibiotika kan vara ett alternativ.
  • livets teater

Jag tyckte att acos acnegel hjälpte efter lite längre tids användning tillsammans med ansiktscremen i samma serie.

• sanna88a
    livets teater skrev 2010-04-09 21:50:58 följande:
    Jag tyckte att acos acnegel hjälpte efter lite längre tids användning tillsammans med ansiktscremen i samma serie.
    ja kanske är det så. jag tyckte mig se att den hjälpte lite. men jag var tvungen att sluta efter att par dagar då det började se för jävligt ut. vet inte hur jag ska förklara men det var liksom som att huden lossnade/flagnade runt omkring fast inte på själva utbrottet.
  • Adut 27

du ska nog rådfråga någon i affär om rätt produkter till din ansiktstyp.

Svar på tråden ACO acnegel?