• Xandrina

Solskydd till barnvagn: Axel & Idas, Aussie's finest eller Sunblock?

Jag har tänkt att köpa ett solskydd till min Emmaljunga Scooter och har nu hittat 3 alternativ som jag skulle kunna tänka mig:

Axel & Idas

Aussies Finest

Sunblock

Någon som har erfarenhet av dessa och kanske även har något av dem till en Emmaljunga Scooter? Jag vill ju att det ska skydda så bra som möjligt och även att det ska vara smidigt att hantera.

• Svar på tråden Solskydd till barnvagn: Axel & Idas, Aussie's finest eller Sunblock?
  • Xandrina

Putt! Vill gärna ha lite hjälp :)

• Jaramla

vi har ett aussies finest. funkar iaf superbra på alla vagnar vi haft, bra att sonen kan kika ut under också. men jag har inte testat de andra. köpte billigt på flyget!

• Opersonligt nick

Vi en Sunblock till vår vagn, jag är supernöjd med det. Lätt att justera så att det skyddar bäst.

• stellapp

Vi köpte ett solskydd till barnvagn på Babyland förra året. Jag tror att det hette Zunblock. Vi var jättenöjda med det. Det var enkelt att justera och gav skugga även när barnen sov i vagnen. Jag var inne på deras hemsida och kollade häromdagen för vi funderar på att beställa ett solskydd till barnvagn och solskyddskläder inför sommaren.
    Det verkar som om det går snabbt att beställa. kolla här:

Solskydd till barnvagn och solskyddskläder

• Dr Mupp

Vi har en Aussies Finest. Lite bökig att få dit, men gör sitt jobb.

Svar på tråden Solskydd till barnvagn: Axel & Idas, Aussie's finest eller Sunblock?