-
Härligt fynd, vilken dressmanbutik var det?passau skrev 2010-03-31 20:23:28 följande:har shoppat på Dressman!kostymbyxor 200:- 0rd. 499Kavajen till samma 400:- ord. 1599:-slipsar 20:-/st ord 299:-måste säga att mina 700kr var ett kap egentligen var priset: 3593:-
-
Tack för era svar. Då gäller det bara att försöka hinna till en dressmanbutik oxå
-
KossanMuu: för alla eller bara för medlemmar?
-
Köpte Skrållan på Maxi idag för 199:- det tycker jag var ett bra pris
-
stor rea på BR-leksaker
-
lyckas inte heller handla på pop. någon som vet vad frakten ligger på?
-
La det jag ville ha i kundkorgen, bara tre saker men sen var plöttsligt en av sakerna borta... så det får vara
65:- i frakt för två saker känns dyrt även om rean var bra
-
nöjd över att ha hittat två hela pyjamas i strlk 98/104 på pop men oj vad stora dem är... ser ut att passa min dotter bättre än sonen som de var tänkta till
Kanske borde ta en sväng till Maxi imorgon, får se vad jag orkar utan bil med två barn hemma samt att jag är sjukskriven denna vecka,
alvaereva skrev 2011-01-20 16:20:18 följande:
YES vad glad jag är efter att ha fyndat på Polarn och pyret + Villervalla!Var bor du som har kunnat fynda Villervalla?
-
attans och jag som har två hostiga o snoriga ungar o ingen bil... förvisso behöver egentligen inte ungarna mer kläder men är ju kul att shoppa på Lindex när det är så billigt
Får se om jag kan komma iväg när maken kommit hem
-
undrar oxå hur det är på Åhlens i Gbg men även Lindex o pop i femmanhuset, någon som var där i helgen?
-
Din Skoskrotis78 skrev 2011-02-06 21:15:51 följande:Oj, jag har inte läst längre bak i tråden men måste bara fråga i vilken affär ni fyndat alla dessa fina skor?Jag tror att det gäller även i morgon, biträdet i butiken jag handlade i igår pratade om den 13:e men hon var inte helt säker.Tessie tessie skrev 2011-02-06 21:41:22 följande:Någon som vet hur länge halva rean gällde på din sko? Jag har inte fått något mail men är medlem.
Fyndade också några skor till lillkillen som är ett år och två vinterkängor som jag hoppas passar nästa år. Tog st 24 på dem, han är 2 år då. Nu har han st 21 (ca). Här låg priserna från 75 kr/st. Vinterkängorna 99 kr. (efter avdragen rabatt)
Sugen på att åka till en annan butik i stan imorgon, men ingen idé om det inte är halva rean. -
Shoppade sex par skor åt barnen i går, bla ett par viking och betalade 598:- totalt. Hade gärna köpt dem vita-svarta vinterskorna med stjärnor till dottern till nästa vinter, men hon ville inte med kommentaren "jag gillar inte vitt" ibland får man sota för att man låter sina barn vara med och välja
-
I Kungsbacka var det inte halva reapriset på Stadium utan 10% extra på reapris vid köp av en vara 20% vid köp av två varor och såvidare till köp 5 reavaror och få 50%.
-
Intersport har tag tre betala för två.
-
Emeliza skrev 2012-01-18 11:54:38 följande:Min mamma var på Lindex i Halmstad idag och där var de tag 2 för 1 på barnavdelningen. Någon som vet om de är de i Kungsbacka och Varberg också?
Jag kom hem från Kungsmässan för en stund sedan och där var det 2 för 1 på rean på barn.Vi gick inom snabbt när vi ändå skulle till apoteket. Sökte pojk 110-116 och tjej 122-128 men fanns typ inget, kom hem med fyra plagg totalt. Såg ut att finnas endel smått till tjej och bebis samt till större barn -
Emeliza skrev 2012-01-18 12:13:11 följande:Tezz80: okej, men då är de ju iaf 2 för 1 rea där nu. Jag är ute efter tjejkläder från 98 och upp till 116, funderar på om de är värt att åka dit och kolla:)
Beror ju såklart på vad du är ute efter 98/104 skulle jag tro att du kan hitta lite i alla fall... såg lite kjolar/klänningar, överdelar o ett par jackor åtminstone
-
Emeliza skrev 2012-01-18 12:34:27 följande:Tezz80: Okej, tack för hjälpen:) Tror jag ger det en chans och åker dit, är främst ute efter en vit finklänning med svart spets (fanns inte i Halmstad) så jag kan ju iaf kolla.
om det är den jag tror att du menar så fanns den men inte på rea. På rea var det rosa, röda och silvriga klänningar -
Halva reapriset för alla eller bara för medlemmar?
-
På Lindex då tänkte jag men glömde skriva :)