Inlägg från: papprika |Visa alla inlägg
  • papprika

Halva reapriset!!! del 2

Borde inte Lindex ha Halva-Rea-priset (alt. Ta-två-för-en-på-Rea) snart???

På min Lindex hade de tagit fram ett ställ med barn-rea, så då fick jag upp ögonen för att det kanske är dax snart....?
    Ska vi hjälpas åt att hålla koll o rapportera !!
  • papprika

Jag har fått sms från Kappahl idag om förtur på rean, dvs HALVA REA-priset  (på dam o herr bara, ej barn).

Väntar på Lindex.....   Ngn som hört ngt?? 

• papprika

Ngn som sett om butiker i Stockholmsområdet fyllt på med barnkläder-reavaror idag...?

Har varit så himla lite kvar på barn-rean, så funderar på om det är värt att åka in till stan för halva-rea-priset, om det knappt finns ngt kvar.....? 

• papprika
    papprika skrev 2010-07-26 17:23:55 följande:
    Ngn som sett om butiker i Stockholmsområdet fyllt på med barnkläder-reavaror idag...?

Har varit så himla lite kvar på barn-rean, så funderar på om det är värt att åka in till stan för halva-rea-priset, om det knappt finns ngt kvar.....? 
    Butiker = Lindex....
  • papprika

Halleluja!  Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här!
    Har oxå fyndat idag på Lindex!!!  (ibland undrar jag om det är normalt att gå igång så här mkt på rea!?  Det krävs inte mkt för att glädja en....)

Hittade svarta, fodrade Detroit jeans med mudd i midjan o foten, och skäms nästan att erkänna att det blev ett par i både stl 86, 92, 98 o 104....  Stackarn kommer få ha likadana jeans till han fyller 3.... tom eller 4???  Men 50kr stycket tycker jag var yppans!

Sen blev det lite lång- o kortärmade t-shirts o två skjortor, sammanlagt skulle det kosta 2000 o jag betalade 550:-, som hittat!

Dessutom blev det två par skor, ett par Timberland o ett par Kavat skor. Försökte förklara för sambon att ett par skor till en sådan liten person faktiskt kan kosta 500 spänn, så detta var trots allt billigt med 30% rea. 

Härlig shoppingdag!  

• papprika

Men, men, nu är det bara att spotta i nävarna o fynda mer ....

Hemtex.....
    är det ngn som vet om de brukar ha mer halva-rea-priset längre fram?  
    Var inne idag, o nu har de halva-rean på lite gardiner o plädar, men jag har spanat in lite handdukar som är på rean nu, men halva-rea-priset är ju trots allt bättre än bara rea..... 

Brukar Hemtex skicka ut mail/sms med erbjudanden till medlemmar?  
    Brukar de ha ngn stor drive med halva-rean?  Nån som vet hur det brukar vara på Hemtex???  

Tack på förhand!  

• papprika

Didrikson skaljackorna på Åhlens, hur är vattentätheten på dem?

När jag såg jackor tidigare i veckan var det bara deras jackmodell som kallades "Dry 2" och det var 2000 i vattenpelare eller vad det heter, och den modellen andades inte, om jag förstod det rätt???

• papprika

Hemtex, ngn som vet när de börjar med halva-rean, på allt??

• papprika
    passau skrev 2010-08-05 07:39:47 följande:
    Tror vi hemTex börjar idag?
    Kan Hemtex börja idag alltså...??Tungan ute

Hur brukar deras rea vara, har de halva-reapriset på all rea? 
  • papprika
    Sofeus skrev 2010-08-06 16:38:20 följande:
    Köpte ett par goretex skor adidas, helt suveräna. Kostat 699:- finns nu på stadiums rea för 199:-.
    Perfekta att ha i höst när det är regnigt och lite kyligt!
    www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/...
    De har jag oxå funderat på!

Vet ni hur passformen är, passar breda/normala/smala fötter???

Tack! 
  • papprika

Ngn som kan tipsa om vilka Coop Forum samt ICA Maxi i Stockholmsområdet som har haft bra reor (ex halva-priset-på rea-priset)??  
    Har inte hittat ngn som varit riktigt bra, och verkar vara individuellt butik för butik (ffa ica maxi)....

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2