Inlägg från: Silverhaj76 |Visa alla inlägg
  • Silverhaj76

Halva reapriset!!! del 2

Xgirl83 skrev 2010-07-19 17:13:47 följande:
    Samma för mig! Därför mailade jag idag kundtjänst och fick till svar att det verkar ha varit något fel på det senaste utskicket, då vissa fick flera stycken och vissa inte fick något alls. Man får hoppas att det är så, och att det bara är ett sammanträffande att jag inte fick sms:et förra året heller.

Sen skrev hon dock, utan att jag hade frågat, att det inte är säkert att det blir 2för1 på hela rean, och inte heller att det då går ut sms om det denna gången. Men vi får hoppas att det bara är så de säger för att man ska gå och shoppa på rean redan nu.
    Oj, och jag fick 4 sms inom en timme!
  • Silverhaj76
    Coca cola light skrev 2010-07-29 23:05:46 följande:
    Jag tyckte att Täby hade mycket mer bebiskläder kvar på rean. I Arninge hittade jag bara två bodys till sonen så på bebisfronten var Täby bättre. Arninge hade dock både regnkläder och jackor kvar. Fanns inte så många jackor dock, såg jag bara blå i storlek 104 och grön i storlek 86. Minns ej de andra storlekarna. Jag handlade ganska mycket i Täby, men t.ex tre likadana tshirt fast olika färger, samma sak med klänningar, två stycken i olika färger.
    Vad kostade Fix jackorna?
  • Silverhaj76
    Coca cola light skrev 2010-07-29 23:43:00 följande:
    Jag betalalde 279 kr för båda två.
    Helt lagom ! Drömmer
  • Silverhaj76
    LindaPalm skrev 2010-09-01 22:36:10 följande:
    Var på Maxi idag o köte Pettson o Findus sandset, en uppblåsbar "baddelfin", musse pigg armpuffar och en barnpool för 10:- styck.
    Pippi Långstrump dockhusdockor för 29:-/3pack

Det som tidigare reat ut men inte fått sålt sålde dom nu ut jättebilligt. Alla lite större pooler och vattenlekar 49:- exempelvis...
    Vilken Maxi var du på? Ibland skiljer det i priser beroende på Maxi..
  • Silverhaj76
    FridaLee skrev 2011-02-04 17:15:49 följande:
    Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?
    NK har 50% på Reima, dock vet jag inte om de hade 98 då jag har större barn själv.
  • Silverhaj76
    Line80 skrev 2011-02-08 15:05:13 följande:
    Får man bara halva reapriset på din sko om man visar medlemskortet?
    Jag var in där idag och frågade om det va halva rean men fick till svar att det som stod på prislapp gällde!
    Om man har medlemskort eller är medlem. Jag köpte imorse och fick halva rea.
  • Silverhaj76
    Alexi skrev 2012-01-19 08:34:04 följande:
    Och på åhlens city stockholm var ju barnklädesrean jätteliten från början tycker jag, trist.

Det fanns verkligen inget att köpa Jag har barn som drar 134/140, hittade ett enda plagg och det var en morgonrock till dottern, så den fick följa med hem.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2