Inlägg från: Linapina |Visa alla inlägg
  • Linapina

Halva reapriset!!! del 2

Hej,

Jag har inte läst hela tråden och har inte varit med här heller.

Men nån kanske vill hjälpa mig ändå? Glad

Vet ni om Hemtex brukar ha "ta 2 betala för 1" eller halva reapriset? Nån som vet när isf? Har sett gardiner som jag är lite sugen på, men tänkte om man ska ha lite is i magen? :)

• Linapina
    Snorky skrev 2010-07-21 18:41:13 följande:
    Hemtex brukar ha det ja. Vet inte när de börjar med det dock. Men de skickade ut en kupong till medlemmar med 10% extra på rean o den gäller tom 4 aug. Så jag tror inte det blir nån halva rean innan dess.
    Okej, tack! Då väntar jag lite till... :)
  • Linapina

Måste bara tacka för denna tråden! :)

Tack vare er har jag oxå fått fyndat på Lindex idag!
    Det blev tre långärmade bodysar, ett par byxor, en skjorta och en velourjacka för 168kr!! Skiiitbra! :)

Och, även det tack vare denna tråden, så fick jag handlat gardiner på Hemtex förra veckan. Skulle kostat 600;-, men jag betalade 179;-.

Så himla bra tråd!!! Skrattande

• Linapina

Hejhej!

Var på Gina Tricot idag, och där hade de 99;- 49;- och 29;- på rean! Alla smycken var för 19;- tror jag.

Har ingen aning om de nyss börjat med det eller om det varit så länge men jag fick iaf fyndat ett linne och en top för 98;-! :)

• Linapina
    sophiie skrev 2010-12-31 00:01:15 följande:
    Åhlens o deras barnkollektion, kommer dessa på rea? Eller är redan på rea?  Har inte hunnit ta mig till stan ännu :(
    När jag var på Åhlens så var vissa plagg nedsatta till 30%.
  • Linapina
    Flickmamma skrev 2010-12-31 09:42:44 följande:
    med 30 % eller till 30% av ursprungspriset?
    Med 30%. Glad
  • Linapina
    passau skrev 2011-01-26 20:56:27 följande:
    Hade hängt fram jätte mkt overaller och termobyxor på kappahl på halva rean idag... Uddevalla
    Var det till bebis eller barn? Jag skulle behöva i stl 80. Såg du i fall det fanns jackor med?
  • Linapina
    passau skrev 2011-01-26 21:26:31 följande:
    Japp jacko med, fanns från 86-104 möjligt större, kollade inte så noga men dom är jag säker på att jag såg...
    Okej, great, då får jag nog åka dit och ta mig en kik. Tack för tipset! Glad
  • Linapina
    passau skrev 2011-01-26 21:36:45 följande:
    Fanns petrol blå i stl 86 & 92 fix på lindex torp 399:- å halva
    Fick köpt den petrolblå jackan från Lindex idag, superbra med fleecen i och allt. :) Köpte även en KAX-overall från Lindex som min lille kille kan ha nästa vinter. Betalade 250;- istället för 699;-. 
    Så tusen tack för bra tips!!
  • Linapina
    star67 skrev 2011-02-06 17:47:43 följande:
    fick köpa de hära sötta o sköna jätte mjöka o lätta faktiskt till lille Elmer som blir 1 år 26/9, frågade henne om storlek men hon visste inte, men hon sa att vid ett år brukar man börja med minsta storlek o det var 20. brukar 20 funka till en normal stor ett åring?? vad tycker ni.

charmmis vet du om de hära också var för 50 kr hos er`?? här de var för 75kr. 

hos oss var allt från 75 kr (149)förutom regnstövlar o toflor vintter stövlar var 399 o halva var de 199 kr. jag fick köpa ett par
    Jag köpte de skorna till min son som är 10 månader. Jag köpte storlek 20, men de var redan för små. Fick åka tillbaka och byta, mätte hans fötter och stl 21 passar. Hon som hjälpte mig sa att han skulle kunna ha dessa skorna till och med maj storleksmässigt. Och då är han alltså 1 år och två månader.

Men som någon skrivit, det skiljer ju säkert från barn till barn...
  • Linapina
    star67 skrev 2011-02-07 16:13:03 följande:
    hur lång är din son nu?? vilken stl har han på vanliga kläder nu?? ,
    Han är 74 cm lång, och har 74 (lite litet nu) och 80 i kläder.
  • Linapina

Nån som bor i närheten av Ljungskile?

Var inne på Minimode igår och köpte Didrikssons sherpa-fleece för 90;- (den var på 70% rea). Den fanns i grått, gult eller ceriserosa. Glömde att kolla vilka storlekar den var i, men vi köpte stl 80, och jag tror att storlekarna var 80 och uppåt?

Det hängde lite annat på 70% med, men det fanns inte så mkt kvar...

• Linapina
    passau skrev 2011-02-20 22:34:33 följande:
    Fanns d ngt mer kul i Ljungskile? Kanske skulle ta en sväng i morgon?!
    Var bara inne en snabbis på Minimode, och tittade tyvärr inte så noga. Kollade bara till min son som är 11 månader, men till honom var det väldigt utplockat.

Men Didrikssons sherpa-fleece fanns det flera storlekar av. Jättegosig tröja/jacka! Glad
  • Linapina
    TeDrickaren skrev 2011-08-02 18:56:35 följande:
    är det fortfarande halva rea priset på lindex?

Ja, i alla fall i den Lindex-butiken jag var inne i idag.
  • Linapina

Någon som vet om de har REA på bärselar någonstans? Ex, babyproffsen, begginners eller Kära Barn? (Uddevalla/Trollhättan)

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2