Halva reapriset!!! del 2
När det är 2 för 1, är det även på redan nedsatta varor?
När det är 2 för 1, är det även på redan nedsatta varor?
Brukar Lagerhaus ha någon julrea eller rea på sina julsaker? Någon som vet om det kan tänkas vara innan julen eller efteråt?
Jag köpte ett par fräscha Reebok Easytone-skor (sådana där med kulor under sulan för extraträning av rumpan!) på Stadium idag. Kostade 629 kr när man samtidigt tecknade medlemskort och var nedsatt från 1199 kr. Jag hoppas jag inte har gjort bort mig nu men jag tror det var ett bra pris!
Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA!
Flickmamma: jag såg inte att det var vänligt(?) menat men ursäkten godtas och pussarna kvarstår, även till Buttelina, riddarnas riddare! <3
Star: är det nyligen ifrån eller? Mamma köpte glitterlimmet i mitten där till mig på Maxi. Hade jag inte vetat annars så hade jag gissat att det finns på Ullared?
Aha, då förstår jag frågan. Jag trodde du ville veta var du kunde handla dem, jag vet inte priset. Kollade på limmet men det fanns ingen prislapp på.
Pippikläderna har hållit fint, har ärvt av tjejernas kusiner så vi är väl inne på tredje eller fjärde barnet som använder och färgerna är fortfarande fina.
Köpte björn borg och frank dandy-undisar på Åhléns idag. Inte riktigt halva rean utan 30% utöver tidigare rea så dom hamnade på 60-70 spänn vilket jag tyckte var bra pris. (Behöver lite trosor som inte genomlidit en graviditet!)
Nej 70% har inte varit än, det har jag haft lite koll på. Hoppas det kommer snart!
Ah, check, my misstake!
Rabattkod på Ellos?
Det blev ett gäng trosor för 15 kr styck (många tjejer i familjen), ett par Viking vinterkängor till nästa vinter (ur-och-skur-förskola) samt ett par överdragsbyxor till mig. Jag är nöjd.