Halva reapriset!!! del 2
funderar på en tur i em...
Var där i lördags men det var inte mycket att hurra för tycker jag....
bland barnkläderna så fanns det 2bodysar, 1par byxor och resten kalsonger... leksakerna var inte heller så mycket tyvärr.
Jag var inne på HM i borås här om dagen o kollade bland babyrean o hittade en body i 100%ull för 30kr, snacka om billigt!!!
Det är helt klart mitt bästa köp denna rean.
"Råkade" ramla in på Lindex idag, igen.
Fick köpt mig en fin babyfleece-overall med äppeltryck på som lillkillen kan ha i vinter. 49,50:-
Dom pengarna får jag ju lätt igen sen på T.
Nu i eftermiddag så var jag o sonen iväg till Lindex o shoppade lite.
Fick köpt 1jeanstunika, 1grön tunika med en stoor vid krage och 1bh till mig, 2par shorts, 2t-tröjor, 1par byxor och strumpor till pojken till den nätta summan av 212:-, ord pris 1382,50:-!
Det var lite dåligt med kläder till pojkar tycker jag men jag är nöjd ändå.
Bästa klippet var jeanstunikan som jag betalade 25:- för, ord 399:-!
Jag var o shoppade på lindex i Borås idag, hittade en hel del till mig. köpte ett par jeans, ett par jeansshorts, en bh, ett linne och två tröjor. Gav 133kr för allt!!! Tyckte att det var väldigt lite när jag klev ur butiken o kollade kvittot, då hade inte jeansen o shortsen kommit med av någon anledning. Jag var oärlig o gick nöjt där ifrån, dom får ju hålla lite koll själva.
Vad tror ni tjejer, blir de någon halva reapriset på lindex imorgon?
ingen som vet något om lindex ännu?
Jag var in till stan med lillkillen idag för att kolla in rean på framför allt stadium o åhlens. Har vart borta mer eller mindre hela dagen men inte köpt NÅGONTING!
Jag har aldrig vart med om en så dålig rea som det är iår, usch!
Enda bra jag hittat på halva reapriset har vart två amningbh för 25kr st på lindex o
På KappAhl igen? Vad står det då? Något datum?
Väldigt dåligt med rea på stadium i borås/knalleland. Var ute efter skor till mannen o sonen men de fanns ingenting! Det enda jag fick köpt var ett pennfodral var till mig o mannen för 10kr st o en ryggsäck till sonen för 25kr.
Hoppas på att dem lägger fram mer framöver när de andra butikerna börjar med halva rea.
Väldigt utplockat överallt i borås men ja fick ändå köpt;
En gravidjacka till mig på hm för 135kr (-100kr som ja hade i presentkort från jobbet)
En parkas till sambon på cubus för 199kr
En tubhalsduk till mig för 29kr
En amningsbh på lindex till mig för 25kr
2par babybyxor för 25kr/st på kappahl
En fleecemössa till sonen på kappahl för 20kr
5pack strumpor till sonen på kappahl för 25kr.
Slutsumma: 383kr
Sparat 1606kr!