Inlägg från: Coca cola light |Visa alla inlägg
  • Coca cola light

Halva reapriset!!! del 2

Är ni helt hundra på att Åhlens börjar med sin halva reapriset idag?

• Coca cola light

Nu är jag riktigt besviken. Jag som står startklar nu och jag har tom fått mannen att följa med in till några köpcentrum. Åh, det kliar så i mina shoppingfingrar.

• Coca cola light
    Förälskad skrev 2010-07-29 22:40:37 följande:
    Du är ju GALEN kvinna!! Så mycket kläder Skrattande
    Jag laddar alltid upp med kläder när det är så billigt. Köper knappt någonting till barnen på ordinariepris. Men frågar du min man så tycker han att jag är galen:) 
  • Coca cola light
    Lejån skrev 2010-07-29 22:45:33 följande:
    I vilken butik hittade du jackorna? Såg att vi "delar" butiker... :)
    Jackorna hittade jag i Arninge. I Täby fanns det inte en enda jacka tyvärr.
  • Coca cola light
    Lejån skrev 2010-07-29 22:53:18 följande:
    Arninge brukar vara ett säkert kort på rean ja. Tack, då vet jag att det kan vara värt att kolla lite där.
    Tycker att det var väldigt urplockat på det stora hela i Täby. Hittade du något av dina fynd där?
    Jag tyckte att Täby hade mycket mer bebiskläder kvar på rean. I Arninge hittade jag bara två bodys till sonen så på bebisfronten var Täby bättre. Arninge hade dock både regnkläder och jackor kvar. Fanns inte så många jackor dock, såg jag bara blå i storlek 104 och grön i storlek 86. Minns ej de andra storlekarna. Jag handlade ganska mycket i Täby, men t.ex tre likadana tshirt fast olika färger, samma sak med klänningar, två stycken i olika färger.
  • Coca cola light
    Silverhaj76 skrev 2010-07-29 23:29:34 följande:
    Vad kostade Fix jackorna?
    Jag betalalde 279 kr för båda två.
  • Coca cola light
    Kinne79 skrev 2010-07-30 15:55:22 följande:
    Den bruna pippiklänningen, vad betalde du för den? Vet du vilken storlek den börjar på?
    64.50 kr kostade den och jag tror att den började på 86/92.
  • Coca cola light
    Kinne79 skrev 2010-07-30 16:10:54 följande:
    Ok, synd. Känns som 86/92 är lite väl stort till en bebis som fortfarande ligger i magen . Men den är väldigt fin, verkar så vardagsmysig.
    Ja, den var helt klart den finaste av pippikläderna.
  • Coca cola light
    star67 skrev 2010-07-30 16:28:57 följande:
    de dära röd randiga pippi strumpbyxor var på rea??
    Japp, kostade 25 kr. Ett fynd! Allt jag handlade idag var på halva reapriset.
  • Coca cola light

Måste man visa upp sms för att få halva reapriset på lindex? Surt i så fall för jag har inte fått något.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2