Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

Halva reapriset!!! del 2

Ica Maxi har 50% på en hel del leksaker.

• Förälskad
    New mum skrev 2010-07-13 12:12:18 följande:
    Kan det vara att dem inte berätta innan när dem ska rea ännu mer? Det kan ju finnas surpupor som inte vill säga sånt och inte speciellt när man ringer.. Jaja..nu får man hoppas på torsdag då..
    Man vill naturlitvis få in så mycket pengar som möjligt. Så man kan ju förstå att de inte gärna berättar.
  • Förälskad
    Tessie tessie skrev 2010-07-16 16:27:32 följande:
    Läste i lindextråden att någon handlat på 2bf1 på barnavdelningen också. Någon som vet hur det ser ut i falun, borlänge? Är det 2bf1 på lindex där? I så fall kanske man skulle försöka ta sig dit imorgon?
    Det är bara barnaccessoarerna.
  • Förälskad
    ElisaDay skrev 2010-07-25 08:48:57 följande:
    Fyndade på Polarn och Pyret igår :)

Det fick bli en baddräkt, fyra blusar, en röd virkad mössa (såå söt!!!) och en beige skaljacka för 725:-
    Riktigt nöjd med jackan, hittade den sista i storlek 86. Var bara att slå till! :D
    Skaljackorna säljer de ut för halva priset, iaf i Gävle.
  • Förälskad
    ElisaDay skrev 2010-07-25 17:44:23 följande:
    haha, det var just det jag menade :P alltsammans blev 725:-
    Okej Skrattande
    molnen skrev 2010-07-25 18:20:56 följande:
    Någon som vet om Ica Maxi börjat med halvpriset idag ?
    På Ica Maxi i Sandviken har det varit halva priset länge nu. På barnkläder, damkläder, herrkläder och på leksaker.
  • Förälskad

Jag gjorde nyss en beställning på Lindex hemsida. Kläder till mig och kläder till min son. Ordinarie pris 1540 kr och jag gav 430 kr. Det var även fri frakt. Jag är supernöjd!!

• Förälskad
    zasata skrev 2010-07-28 20:35:24 följande:
    bara jag som inte kan köpa för nästa sommar? Ytterkläder gör jag det med ibland, men annars vill jag köpa det då..

Nej det gör jag inte. Jag är impad att man gör det dock. Själv har jag ingen aning om vad som passar då och vad man vill ha för kläder så lång tid framåt.Skulle dock kläderna passa perfekt och man valt helt rätt så är det ju kanon.

• Förälskad
    Elisabeth83 skrev 2010-07-28 21:19:14 följande:
    tänkte lite så. Får nog bli en tur till imorgon.. SÅ SYND ;) 
    Jag tycker också du ska byta. Det finns liksom inga tveksamheter Skrattande Byt!
  • Förälskad
    Sassah skrev 2010-07-28 21:38:59 följande:
    Här är en till som varit ute och fyndat. Foton på en del av det jag har handlat senaste veckan ligger uppe på bloggen www.villemo.se 
    Hihi. Fina kläder. Vi har samma smak du och jag. Min dotter har de kläderna också. Kanonfint!
  • Förälskad
    papprika skrev 2010-07-28 23:48:15 följande:
    Halleluja!  Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här!
    Har oxå fyndat idag på Lindex!!!  (ibland undrar jag om det är normalt att gå igång så här mkt på rea!?  Det krävs inte mkt för att glädja en....)

Hittade svarta, fodrade Detroit jeans med mudd i midjan o foten, och skäms nästan att erkänna att det blev ett par i både stl 86, 92, 98 o 104....  Stackarn kommer få ha likadana jeans till han fyller 3.... tom eller 4???  Men 50kr stycket tycker jag var yppans!

Sen blev det lite lång- o kortärmade t-shirts o två skjortor, sammanlagt skulle det kosta 2000 o jag betalade 550:-, som hittat!

Dessutom blev det två par skor, ett par Timberland o ett par Kavat skor. Försökte förklara för sambon att ett par skor till en sådan liten person faktiskt kan kosta 500 spänn, så detta var trots allt billigt med 30% rea. 

Härlig shoppingdag!  
    4 år? Kanske. Min dotter är precis fyllda 2 år och har 98/104 nu.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2