Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Halva reapriset!!! del 2

Är det helt hundra att det är halva på Åhlens imorgon? Vet att ngn pratat med kundtjänst, men vågar man lita på det? :)
    Spanat lite i går på saker att shoppa men lät ju bli i avvaktan på halva.

Någon som vet hur deras eget märke är i skalkläder?

Jag har varit inne på tre Lindex utan att shoppa någonting... Hittade inte ett skit. Jo, en klänning till dottern på ett ställe men EN sak kan man ju inte köpa när det är 2 för 1 och när det är 2 för 1 så vill man ju hitta två saker som kostar ungefär lika mycket. :)

Kappahl fyllde på med rea idag där jag var, så hade det varit halva där hade jag handlat en hel del. De hade dock gjort om så det var halva reapriset på herr för alla nu.

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Snorky skrev 2010-07-29 22:35:21 följande:
    Ja, litar man inte på kundtjänst får man väl låta bli att gå dit, eller vad menar du??? vem skulle veta bättre?
    Åhlens brukar alltid börja halva rean på en fredag o förra året började de en vecka tidigare, så det borde stämma...
    Åhlens kundtjänst kanske har bra koll, det har ju hänt att andra butikers kundtjänster inte har haft helt rätt i alla lägen. Men menade inget speciellt, självklart väljer man själv om man går dit eller inte..
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:38:19 följande:
    Nu har lagt ut bilder på min reashopping i min blogg om någon är intresserad. www.lovelypinkandblue.wordpress.com
    I vilken butik hittade du jackorna? Såg att vi "delar" butiker... :)
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:51:39 följande:
    Jackorna hittade jag i Arninge. I Täby fanns det inte en enda jacka tyvärr.
    Arninge brukar vara ett säkert kort på rean ja. Tack, då vet jag att det kan vara värt att kolla lite där.
    Tycker att det var väldigt urplockat på det stora hela i Täby. Hittade du något av dina fynd där?
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 23:05:46 följande:
    Jag tyckte att Täby hade mycket mer bebiskläder kvar på rean. I Arninge hittade jag bara två bodys till sonen så på bebisfronten var Täby bättre. Arninge hade dock både regnkläder och jackor kvar. Fanns inte så många jackor dock, såg jag bara blå i storlek 104 och grön i storlek 86. Minns ej de andra storlekarna. Jag handlade ganska mycket i Täby, men t.ex tre likadana tshirt fast olika färger, samma sak med klänningar, två stycken i olika färger.
    Ja, bebiskläder såg det ut att finnas en del i Täby. Tycker det oftast är så att de storlekar man letar är de storlekar som inte finns, oavsett vad det är för storlek man ska ha. Märkligt... :)
  • Lejån

Hänger på och tipsar lite...

Lindex Arninge har en hel del kläder i 86/92. Någon enstaka FIX jacka, i storlek 86 och 134 fanns det. WS:ar i strl 134.

Lindex Åkersberga hade gott om gröna FIX jackor. Även någon enstaka i rosa i storlek 92 och 98, en röd 104 och tror även det fanns en blå 110:a. Även här mest kläder i strl 86/92 tycker jag. En del 104 också.

Åhlens i Täby hade ganska gott om Didriksson jackor. Rosa i störst storlek 100 och turkosa mer blandat.

• Lejån
    passau skrev 2010-08-05 07:39:47 följande:
    Tror vi hemTex börjar idag?
    Man kan ju alltid hoppas!
  • Lejån
    proudtobe skrev 2010-08-05 09:01:44 följande:
    I Karlstad så hade de halva reapriset på hemtex förra veckan redan... det var en del som det var halva rea på och en del som det "bara" var rea på. men de hade ganska mycket på halva halva... mysiga filtar, gardiner, påslakan m.m m.m m.m
    Ja, halva rean på dukar, filtar och gardiner har det varit ett tag nu.

Själv väntar jag och hoppas att det kommer halva rean på täcken och kuddar och sånt.
  • Lejån
    anette 81 skrev 2010-08-08 09:03:10 följande:
    undra om 2åringen kan ha storlek 100?
    Beror på hur stor 2-åring du har. Min 2½ åring har strl 90 och han hade inte kunnat ha 100 för då hade han försvunnit.
  • Lejån
    versus skrev 2010-08-08 10:37:29 följande:
    *fniss*
    Hej Lejån här blev det liiiiiiiitet med 90.
    Men det var värst! Jag tror jag skulle kunna använda skärp på A:s byxor för de är stora... *suck* Varför måste regnbrallor vara så himla vida för!?
  • Lejån

Ja, ÄNTLIGEN halva rean på Hemtex! Så nu blev det två nya täcken! Skönt att man inte köpte för några veckor sedan. :)

Här var det dock väldigt urplockat på bäddset, så jag undrar just om de hade rensat undan lite...

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2