Halva reapriset!!! del 2
Någon som vet när och om kappahl kommer börja sin tag 2 bet f 1 rea eller halvareapriset? Eller när Coop börjar rea skor för halva reapriset?
Någon som vet när och om kappahl kommer börja sin tag 2 bet f 1 rea eller halvareapriset? Eller när Coop börjar rea skor för halva reapriset?
Coops skorea för halva reapriset, någon som vet när den startar??
Eller kappahls halva reapris??
Stina0, vilka barnkläder hade de halva rea på?? På Kappahl?
Toppen!! Gjorde 2 fina fynd på Lindex hemsida precis. Ett par shorts som jag sett tidigare i somras men ej på rea i butik 50 kr nu bara :)
Halva reapriset på lindex och halva reapriset på kappahl nu i butik!!
Köpte ett par goretex skor adidas, helt suveräna. Kostat 699:- finns nu på stadiums rea för 199:-.
Perfekta att ha i höst när det är regnigt och lite kyligt!
http://www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/adidas-rhyolite-gtx-mid-cf-i
Sonens fot var 14,5 så vi tog 16,3 i innermått, alltså strl 26. Han är 2 år och 1 månad. Vi hade likadana förra året fast med knytning. De är så bra!
Tycker också att de ska vara lite större. Såklart måste de ju kunna springa omkring, men fötterna växer ju så fort. Passformen är bra för min sons fot. Han har lite smalare fötter. Enligt mig är dessa de bästa höst och tidigvår skorna!! Perfekta som sagt att åka med till affären. Eller när det inte är en massa snö. De andra vinterskorna brukar ju vara lite klumpiga.
Om ni inte hittar skorna i butik så fråga. På mitt stadium hade de dem inte framme utan bakom på lagret. Lite konstigt. Men man kan ju se på stadiums hemsida om ens butik har dem hemma.
Nån som vet om det reas trehjulingar någonstans??
Tror det är lite olika i olika städer. Hos oss hade varken maxi 3-hjulingarna på rea eller coop halva reapriset på skror eller kläder. Typiskt att man bor i fel stad. Nån som vet om Jönköping har halva rea på coop och 3 hjulingar på rea??
Stadium i början på aug. Men det är typ köp en vara få 10%, två 20%osv.
Vet någon möjligtvis samtliga bra facebooksidor och länkar dit för köp&sälj?