Inlägg från: Klassikern |Visa alla inlägg
  • Klassikern

Halva reapriset!!! del 2

Var in på COOP (i Valbo) ikväll och då var det halva reapriset på barnkläder där. Tyvärr inte på skor än. Men det blev lite mer kläder handlade ändå.... Det börjar ju bli dyrt att hänga i den här tråden!! Ha-ha. Och imorgon blir det Åhlens!! Inte för att vi direkt behöver någonting, men ändå.

• Klassikern

Förälskad:
    Jag bor i Valbo, så det blir ju nästan ett besök om dagen på köpis såhär i reatider.
    På Lindex var det skapligt på t2b1-rean första dagen (i tisdags), men nu har ju både jag och min kusin varit där, så nu är det väl inte så mycket kvar...Med andra ord - jag har ingen koll.

Jo, Linnéa har blivit storasyster. Det är ganska längesedan nu. I april - förra året.

• Klassikern

Förälskad:
    Jag var på Stadium i Valbo för några dagar sedan och det var inte mycket att hurra för. Inga barnskor alls (i princip), inga regnställ eller jackor. Lite badkläder, gympadräkter och t-shirts. Jag handlade ingenting (och det är inte likt mig). Vuxenkläder tittade jag inte på, så det kan jag inte uttala mig om.

• Klassikern

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

• Klassikern

Hittade en påse idag när jag letade efter en helt annan sak. Innehållet? Jo bland annat ett par Pax träningsskor och vinterkängor, samt märkeslösa träningsskor och vinterkängor samt ett Abeko regnställ. Allt naturligtvis inhandlat för halva reapriset och snart i passande storlek för äldsta dottern. Det skrämmande är bara att jag inte hade ett endaste minne av dessa grejer. Jag kände liksom inte ens igen dem då jag såg dem. Jag var på väg att börja kolla efter skor i just dessa storlekar!!!

Hmm, handlar jag för mycket, eller?!

• Klassikern

Jaha, och så trillade man dit igen då (Lindex shop online) tack vare tips i denna tråd.... Fast det var väl skitsamma när det blir så billigt!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2