Inlägg från: Medusan |Visa alla inlägg
  • Medusan

Halva reapriset!!! del 2

Piggelin78 skrev 2010-08-07 12:43:06 följande:

Var idag och handlade skorna på stadium. Det var inte framme i butiken utan även hos oss på lagret. Trodde de bara fanns i upp till  stl 27 men frågade och de fanns större stl ,så nu fick jag även till min 5 åring. De större skorna hade tre kardborr band och de mindre bara två.

Var det halva rea på dem eller kostar de 199 kr?
  • Medusan
    New mum skrev 2010-08-08 14:11:51 följande:
    va? kostar det 124kr i butik och om man beställer på nätet så är det 249kr? Kan detta vara sant? Får man inte halva rean på nätet?
    Det var det jag funderade på med skorna också som jag köpt på nätet, om man får dem till halva rea i butik är det ju ganska ovärt

Då ska jag lämna tillbaka dem i butik och köpa för halva rea
  • Medusan
    jordnöten skrev 2010-08-08 15:24:08 följande:
    Nedsatta från 699kr till 199kr. Ingen halva reapris på dem.
    Aha ok, då blir det inte billigare att handla dem i affären. Tack för svar
  • Medusan
    sophiie skrev 2010-08-19 10:39:29 följande:
    Fick just ett mail från Indiska... 20% på halva reapriset.. vet inte om man måste vara medlem för att ta del av erbjudandet eller inte.. Jag raderade mail fort som attans.. Har inte råd med fler klädinköp denna månad.. Flört
    Jag fick också ett sådant mail och om någon vill kan jag maila över kupongen
  • Medusan
    LindaPalm skrev 2010-08-19 21:43:46 följande:
    maila gärna över den! ;)
    ska in till stan imorrn o ett par kronor kan jag nog tilåta mig spendera även på indiska.
    Skicka över din mailadres så ordnar jag det
  • Medusan

Testar att lägga in den här, om det inte fungerar kan jag maila den som sagt:

• Medusan
    DIN SKO

Klubberbjudande- Halva reapriset Nu får du som klubbmedlem halva reapriset på hela reasortimentet. Fynda snygga och varma vinterskor till fantastiska priser. Gäller 9/2-12/2. (Ej Ecco) Välkommen till din DinSko-butik för att göra vinterns bästa reafynd!
  • Medusan
    Du och Jag ver2 skrev 2012-02-09 12:36:37 följande:
    Medusan, åh, vad bra! Undrar om man kan gå med på nätet?? Synd det inte gällde ecco dock, men man kan ju inte få allt!
    Verkar inte gälla på nätet tyvärr. Jag har flera mil till närmsta butik så det hade varit toppen att kunna handla på nätet :-/
  • Medusan
    Medusan skrev 2012-02-09 15:16:29 följande:
    Verkar inte gälla på nätet tyvärr. Jag har flera mil till närmsta butik så det hade varit toppen att kunna handla på nätet :-/
    Läste lite fel och insåg nu att du troligen funderade på om man kunde bli medlem på nätet? Vet inte men det går jättefort att bli det i butiken. Bara att fylla i ett papper så är det klart och du får handla för halva rea direkt. Så gjorde jag förra året.
  • Medusan

Jag fick just ett SMS från ellos med ett riktigt bra erbjudande:

50 % rabatt på REA-priser +  40 % rabatt på den dyraste varan (ord pris). Shoppa med kod 255506 t.o.m 12/2. Se ellos.se för villkor.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2