Inlägg från: Piggelin78 |Visa alla inlägg
  • Piggelin78

Halva reapriset!!! del 2

Var idag och handlade skorna på stadium. Det var inte framme i butiken utan även hos oss på lagret. Trodde de bara fanns i upp till  stl 27 men frågade och de fanns större stl ,så nu fick jag även till min 5 åring. De större skorna hade tre kardborr band och de mindre bara två.

• Piggelin78

Kappahl har börjat med halva rea priset , men inte ialla butiker . Den i globen (stockholm) har det . Den som ligger närmast mig hade det inte och när jag fråga visste det inte när de skulle börja , men hon sa att det var många som börjat. 

• Piggelin78
    passau skrev 2010-11-10 17:13:29 följande:
    Inte här tyvärr...
    Lite tråkigt att butikerna kör olika. Har åkt flera gånger, då Mamma har ringt och tipsat om tex halva rea priset på kappahl  och så har det inte gällt i våran butik. 
  • Piggelin78
    Wailea skrev 2011-01-15 22:48:02 följande:
    Fyndade du? Var i så fall? Behöver snabbt ett par till dottern som knappt får ner fötterna i sina längre

För övrigt så undrar jag vilka Intersportaffärer tidigare nämnd annons i DN gällde om halva rea priset? Var det bara i Stockholm?
    Kanske bara var i stockholm , tänkte inte på det. Vet iallafall att det gällde på Inter sport i sickla , upplands väsby , stinsen och inne i stan (stockholm city) då jag har vänner som handlat på de affärerna.

Tråkigt om de inte har kört ialla inter sport butiker, ledsen om jag fick några att åka ionödan.
  • Piggelin78

Var på två din sko idag, båda hade börjat med halva rea priset. Fanns väldigt mycket damskor och barn tjejskor i ena butiken, tyckte jag.

• Piggelin78

Ica maxi ( häggvik) hade här halva priset på rean, kläder och skor. Bla  Jeans (barn) kostade 35 kronor och basket kängor kostade 30 kronor ( barn). Det fanns även underkläder.

• Piggelin78

Br leksaker har för de som är medlemar 25 % på  allt. Gäller även på reavarorna som jag förstod det. 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2