Inlägg från: PetraD |Visa alla inlägg
  • PetraD

Halva reapriset!!! del 2

winters skrev 2011-01-11 16:36:22 följande:
    hihi, det skulle nog min man oxå kunna göra! Skrattande såg att de hade gympadojor för 49, men det var ju bra pris om man behövde sådana!
    vilken affär?? hängde inte med...
  • PetraD
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 15:54:50 följande:
    jag fick hms kupong idag men jag tycker faktiskt att deras rea inte är så mycket till rea ändå
    hoppas jag får imorgon...
    var där igår och håller med om att inte var så mycket
  • PetraD
    framsteg skrev 2011-01-13 22:32:50 följande:
    Frågan är om det kommer fler från KappAhl, de är tydligen på gång att dra sig ur det sammarbetet berättade kassörskan på Kappahl för mig häromdagen.
    men de som kommit som kappahl står med på måste man väl kunna använda...???
  • PetraD
    star67 skrev 2011-01-13 23:43:38 följande:
    jag också tog en sväng till kappahl idag köpte ett vinterset stl 104 men jag vet inte om jag behåller den eller lämnatillbaka o köpa leta efter en overall istället??  svårt o bestämma med så mycket shoping.Oskyldig 
    jag vet inte hur praktiskt är dem någon har erfarenhet?? vad tycker ni stl skulle vara bra till nästa år eller jag borde ha tagit 110??
    med tanke på det som är uppvikt tror jag strl är bra, men visst; man vet ju inte hur mycket du växer..

om du är osäker skulle jag göra så att du tar med den och kollar om du hittar overall i rätt strl. gör du det så byt, gör du inte så behåll..
  • PetraD
    Flickmamma skrev 2011-08-10 16:01:48 följande:
    Finfina kläder på Lindex för 30 kr st och jeans för 50 kr. Shoppade för 449 kr kläder som hade kostat 1947 kr från början. I likeSolig

alla storlekar??
  • PetraD
    Flickmamma skrev 2011-08-10 16:58:24 följande:
    På flick var det mest 92-122 och på pojk var det mest pikétröjor i 122-170. Även damtoppar.
    Jag köpte:
    2 damlinnen (149 och 199)
    1 sjal (99)
    1 par tjejjeans  (249)
    4 randiga pikétfröjor (129)
    2 klänningar (129)
    3 tunikor (99 och 149)
    1 singoalla top (79,50)
    1 par leggins (49.50)
    Normalpriser inom parantes!
    ok, tack för ditt svar!!
    bra fyndat av dig!!
    tycker att jag alltid har oturen att det är urplockat i de strl jag behöver...  
  • PetraD
    Flickmamma skrev 2011-08-10 16:01:48 följande:
    Finfina kläder på Lindex för 30 kr st och jeans för 50 kr. Shoppade för 449 kr kläder som hade kostat 1947 kr från början. I likeSolig
    kollade på "mitt" Lindex, men fanns väldigt lite kvar och "självklart" inget i strl som behöver..
  • PetraD
    helt fantastiskt skrev 2011-08-11 10:46:26 följande:
    Tack tack för tipset ska kolla upp det och lägga in min förfrågan!! Ha en bra dag!!

har du kollat tradera??
  • PetraD
    Flickmamma skrev 2011-08-11 23:25:33 följande:
    vi har så många barn och släktingar så det är alltid nån som behöver nåt eller någon som fyller år!

ja då är ju perfekt. jag har "bara" mina fyra egna att kolla till
    en hel del släkt, men i andra länder så blir väldigt sällan som köper till dem 
  • PetraD
    Flickmamma skrev 2011-08-12 23:57:50 följande:
    Vi har också en del av släkten utomlands men vi har alltid kläder med ner till dem! Men nu gör vi så att de som har egna barn köper vi till barnen och de som inte har barn köper vi till dem ocjh så till mina svärföräldrar förstås!
    det brukar vi också ha
    men brukar köpa precis innan åker... fast är smart att göra som dig och köpa när är på rea.  
  • PetraD

Typiskt!! Var på lindex igår och då var bara på dam och önskade då att det var på allt

• PetraD

På "mitt" lindex var det inte halva rea.. Ta 2 betala för 1 på all rea

• PetraD

På det lindex jag varit på (i Nässjö, Småland) hade de bara halva rea några dagar. Sen sänkte de priserna ytterligare istället...(enligt dem)

• PetraD

Nape
    Testa lägg ut på tradera.. Kanske får du tillbaka några kronor..

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2