Halva reapriset!!! del 2
Om man blir vän med sweetfunky på fb så får man 30 % på Viking skorna och dom har vi till vår kille och de är grymma!
Om man blir vän med sweetfunky på fb så får man 30 % på Viking skorna och dom har vi till vår kille och de är grymma!
Var inne på Lindex här på Lidingö idag och frågade en bekant idag och hon sa att hon inte visste. Och hon skulle säga det om hon visste.... Tycker det är konstigt att dom startade på nätet innan faktiskt...
Fattar verkligen inte hur det kommer sig att bara vissa får sms:et. Brukar få från Lindex men såklart inte nu.
Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen
Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.
Här blev det också en del då jag gav mig ut till Kista centrum. Åhlens där var kass men mittemot i deras "Kids corner" ligger en butik som säljer märkeskläder så där blev det ett par Molobyxor och en scotch shrunk tröja för 199 kr ord pris 650 kr. Lindex hade en hel del så där blev det lite till både tjejen och killen för totti 300 kr, bl.a tröja med Blixten och stjärnpaljett jeans till lillan. Cubus hade ganska mycket kvar så där köpte jag två "onepiece" till lillan 1 till nu och en till nästa år för 49 kr styck men nöjdast den här rundan är jag nog för lillkillens turkosa vårjacka från Cubus för "hela" 79 kr samt lite andra saker. Den är i anorak modell med dragsko nertill och muddar i ärmsluten, helt enkelt jättefin!!
Och jag som hade köpstopp...