Inlägg från: Wailea |Visa alla inlägg
  • Wailea

Halva reapriset!!! del 2

Åh nu hittade jag hit, letade efter en sådan här tråd!

Vilka butiker väntar vi på som brukar ha 1/2 reapriset? Lindex, KappAhl (har väl redan med SMS iofs), Sisters... Vilka fler blir det?

Inte kläder men Toys R Us & BR har ju en rea som motsvarar halva halva på vissa saker. Handlade leksaker för drygt 500kr med ordinarie pris 3000kr så där kan man fynda!  

• Wailea
    agnieta skrev 2011-01-12 22:58:50 följande:
    HAR DOM HALVA REA PRISET ?
    Nej men många saker är ju sänkta så att det motsvarar halva halva priset!! Lika bra alltså
  • Wailea
    HugoochVilma skrev 2011-01-13 09:58:05 följande:
    Välkommen .

Dessa väntar jag på: Lindex (lär ju ha tag 2 betala för 1 först som på nätet), Åhlens, Twilfit, Coop

Väntar också på utförsäljning till 70% på Polarn.

Dessa vet jag har börjat: KappAhl, Stadium, Indiska 
    Tack ! väntar också...
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:33:37 följande:
    när jag handlade på halva reapriset så kom det in en kvinna som hade köpt dagen innan och hon fick lämna tillbaka varorna och köpa dem till halva reapriset på hemtex. nu är ju alla som jobbar på hemtex super trevliga och bra enligt mig och alltid tillmötesgående och service inriktade.
    men som jag sagt tidigare med min vän som jobbar på hemtex så vet dom inte långt innan när halva reapriset börjar, hon hörde själv av sig till mig kvällen innan och skvallrade att jag måste dit tidigt på morgonen för då skulle det börja.
    Är det halva på Hemtex eller var det vid något tidigare tillfälle?
  • Wailea
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:55:52 följande:
    tidigare tillfälle. jag har hemtex och lidex ett stenkasst ifrån mig så jag kollar varje dag om dom rear men när väl den rean är så tar nästan allt slut på första dagen. sist så var det väldigt utplockat på bara ett par timmar
    Har du kollat idag?
  • Wailea
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 12:49:17 följande:
    jag var förbi innan öppning men då såg jag inga skyltar på varken lindex eller hemtex. men förra året hade dom det på fredagen så kanske det är imorgon. det är som mest folk där på fredagarna.
    själv så ska jag köpa satin dra-på lakan till sönerna. i sommras fyndadae jag ett dubbelt satin för 70 kr, som hittat plus nya sängkläder för 200 som kostat 600.
    Men var det inte i slutet av januari förra året... Kollade ett gammalt kontoutdrag och då hade jag fyndat massor den 26 januari... Hemtex alltså.

Lindex trodde jag var samtidigt som KappAhl förra året så det borde väl vara den här veckan...
  • Wailea

Tycker också att det är jättedåligt med rea på bebis på Lindex finns ju typ ingenting så där kan man ju inte fynda på 2 bet för 1 när de inte har något kvar...

Då får man kolla extra på hemtex den 21 januari då

• Wailea
    star67 skrev 2011-01-14 22:54:16 följande:
    jag köpte denna igår men tycker inte att den är biligt jag trode den är såna som suder automatiskt när man bara trycker på annars varför så dyrt i ordpris!!!
    www.br-leksaker.se/Märken/Ben%2010/BEN%2010%2...

jag har kollat på nätet de har sänkt ganska mycket på vissa saker men vet inte om det är så på butiken också?? en vara som är 1199 kr o nu 149 krFörvånad
    Har ni testat att beställa på nätet? Varje gång när man lägger något i kundvagnen säger den att man fåt gratis frakt över 500 men över 500 blir det i alla fall inte fraktfritt. Gäller det bara Danmark tro för den säger det på danska.

Eller säger och säger en text kommer upp
  • Wailea
    star67 skrev 2011-01-15 20:53:27 följande:
    jag köpte ett par vinter kängor ídag men viste inte vilken stl skulle jag tagit o så jag tog 25, 16 cm o hans fot är 14 cm frågade henne på kassa om de skulle passa till nästa säsong och hon sa jag men jag vet inte hur de brukar växa??
    har inte köpt tidigare så vet inte, hur brukar ni göra??
    Fyndade du? Var i så fall? Behöver snabbt ett par till dottern som knappt får ner fötterna i sina längre

För övrigt så undrar jag vilka Intersportaffärer tidigare nämnd annons i DN gällde om halva rea priset? Var det bara i Stockholm?
  • Wailea

Någon som har fyndat skor någonstans? Vinterkängor/stövlar från storlek 25 och uppåt. Blir det halva rea priset på sådant?

• Wailea
    Tabby skrev 2011-01-21 10:30:32 följande:
    Ringde åhlens. Halva reapriset verkar börja på måndag.
    Vilken stad eller var det överallt?

Kan inte bestämma mig för om jag ska dra iväg till Lindex med 3 barn eller inte... Tror inte att det finns mycket kvar på barn av intresse.

Ingen hemma igen som kan berätta vad de fyndat?  

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2