Inlägg från: xmari |Visa alla inlägg
  • xmari

Halva reapriset!!! del 2

Om man blir vän med sweetfunky på fb så får man 30 % på Viking skorna och dom har vi till vår kille och de är grymma!

• xmari
    star67 skrev 2011-01-13 23:44:46 följande:

den svart är uppvikt av byxor.
    Tycker nog att det ser ut som att hon kan ha det där nästa vinter. Var jättefint! Vad har hon för storlek nu och vad var det för storlek i kläderna?
  • xmari
    star67 skrev 2011-01-14 10:32:28 följande:
    hon har nu stl 92 98 på vanliga kläder o setet är 104.

ifall om jag hittar en overall sen tror ni den går att läga på tradera man får det man betalat??
    Det tror jag absolut men om du kan så är det nog bäst om du väntar till hösten nästa år...
  • xmari

Var inne på Lindex här på Lidingö idag och frågade en bekant idag och hon sa att hon inte visste. Och hon skulle säga det om hon visste.... Tycker det är konstigt att dom startade på nätet innan faktiskt...

• xmari
    aglili skrev 2011-01-18 11:35:34 följande:
    Håller med. Att sänka från 179 till 149 är ju knappast superrea.
    Håller också med. Fick tag på en sjukt söt vårjacka (ja egentligen höst men det är ju same same ) på H&M för 99 kr och den hade kostat 249 kr så det tyckte jag var bra rea!
  • xmari

Fattar verkligen inte hur det kommer sig att bara vissa får sms:et. Brukar få från Lindex men såklart inte nu.

• xmari
    HugoochVilma skrev 2011-01-21 22:09:29 följande:
    Kan messa dig om du inboxar ditt nummer bara! Men dåligt är det av Lindex...
    ZZ12 skrev 2011-01-21 19:49:16 följande:
    Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 
     Jag hoppas att Coop kommer köra halva rea... det gjorde de förra året iallafall! Fyndade då vinterskor till sonen. Tyvärr växte inte foten så mkt som jag trodde så de står oanvända, haha.
    Gulle dig! Inboxar!
  • xmari
    HugoochVilma skrev 2011-01-21 22:09:29 följande:
    Kan messa dig om du inboxar ditt nummer bara! Men dåligt är det av Lindex...
    ZZ12 skrev 2011-01-21 19:49:16 följande:
    Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 
     Jag hoppas att Coop kommer köra halva rea... det gjorde de förra året iallafall! Fyndade då vinterskor till sonen. Tyvärr växte inte foten så mkt som jag trodde så de står oanvända, haha.
    Du är en ängel! Imorgon blir det shopping om jag orkar dra med båda ungarna...
  • xmari
    Minimimoon skrev 2011-01-22 13:16:14 följande:

Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen  Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.

Var på Lidingö Lindex och det var kass så jag åkte till Fältöversten och där fanns det mera men inte supermycket. Blev ett par stjärnjeans till lillkillen, en ziptröja, en Bamse klänning och en mössa till lilltjejen och två toppar till mig. Blev totalt 240 kr så det känns ju ok. 

Däremot blev jag ännu gladare när jag gick in på PoP i fältöversten och där hänger det en röd windfleeceoverall i preciiis rätt storlek för 290 kr! Så jag är riktigt nöjd ändå med dagens shopping!  
  • xmari
    Minimimoon skrev 2011-01-22 13:37:55 följande:
    xmari skrev 2011-01-22 13:31:51 följande:
    Var på Lidingö Lindex och det var kass så jag åkte till Fältöversten och där fanns det mera men inte supermycket. Blev ett par stjärnjeans till lillkillen, en ziptröja, en Bamse klänning och en mössa till lilltjejen och två toppar till mig. Blev totalt 240 kr så det känns ju ok. 

Däremot blev jag ännu gladare när jag gick in på PoP i fältöversten och där hänger det en röd windfleeceoverall i preciiis rätt storlek för 290 kr! Så jag är riktigt nöjd ändå med dagens shopping!  
    Tack. Då kanske man kan satsa på Sickla...

Vissa har tur
    Skoja inte! Testade den nu och den var helt perfekt på lillan (lite stor så den räcker hela vår/försommaren) och superfin på henne! Fanns några kvar när jag var där, kanske 2 stycken. Och ganska mycket ytterkläder men mest i "mellan" storlekar. Inte så mycket till min kille som har 104/110.
  • xmari
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 14:14:34 följande:
    Summa: 2350 kronor!!!

Ordineraiepris: har inte räknat efter men typ en halv miljon :D

Det enda tråkiga är att det inte finns vinteroveraller på rea på något av mina 3 lindex jag har i närheten, hade så gärna velat ha en i stl 86 men det får väl vänta, dom lär ju komma på rea längre fram.
    Ha ha ha, Säääkert minst en halv miljon!! Snyggt shoppat!! Hoppas du hade bärhjälp!

Vilken stad var du och handlade i? 
  • xmari
    star67 skrev 2011-01-22 20:08:09 följande:
    jag tror de var för 129 kr här annars hade jag tagit den om den var för 99 och fanns andra klänningar för 179 också men det är ibland olicka priser från butik till butik.

någon har tips var kan man fynda kalas grjer tex hattar balonger tallrikar m.m som man behöver till födelse dag. min dotter fyller år nästa vecka.
    Tradera har jag köpt från. 
  • xmari

Här blev det också en del då jag gav mig ut till Kista centrum. Åhlens där var kass men mittemot i deras "Kids corner" ligger en butik som säljer märkeskläder så där blev det ett par Molobyxor och en scotch shrunk tröja för 199 kr ord pris 650 kr. Lindex hade en hel del så där blev det lite till både tjejen och killen för totti 300 kr, bl.a tröja med Blixten och stjärnpaljett jeans till lillan. Cubus hade ganska mycket kvar så där köpte jag två "onepiece" till lillan 1 till nu och en till nästa år för 49 kr styck men nöjdast den här rundan är jag nog för lillkillens turkosa vårjacka från Cubus för "hela" 79 kr samt lite andra saker. Den är i anorak modell med dragsko nertill och muddar i ärmsluten, helt enkelt jättefin!!  

Och jag som hade köpstopp...  

• xmari
    sophiie skrev 2011-01-26 16:34:54 följande:
    Ett önskemål från lilla mig. Kan ni inte skriva ut var ni köpte varorna, typ Lindex Kista. Åhlens Stockholm city.

Så har man lite pelj på vilka butiker som har ok utbud..
    Jag har varit på:

Lindex fältöversten: Ok utbud men det var ett tag sen
    Polarn&pyret fältöversten: Helt ok utbud, fick tag på en windfleeceoverall till lillan som inte är på rea hos övrig Pop men det var i lördags eller söndags.

Lindex Lidingö: Kasst utbud

Lindex Kista galleria: Bäst av 3. Mycket regnkläder kvar. Var där idag strax innan lunch.
    Pop Kista: Ok utbud dock inte mycket ytterkläder.
    Cubus Kista: Helt ok. Mycket fina saker kvar. Ääälskar lillans onepiece för 49 kr!
    Kappahl Kista: Kasst.
    Åhlens Kista: Tycker inte det fanns mycket där. Köpte inget.
    Kidscorner ( tror butiken hette kids4life ): 70 % på en hel del märkeskläder. Mest stora storlekar. 
    sheena08 skrev 2011-01-26 16:43:14 följande:
    Någon som vet om det gäller alla lindexbutiker? Har det varit någon halva reapriset på kappahl, eller var det bara för dem som fick sms? (läste något om det tidigare)
     Det var halva reapriset på Kappahl i Kista men det fanns absolut ingenting tyckte jag...
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2