Inlägg från: aglili |Visa alla inlägg
  • aglili

Halva reapriset!!! del 2

New mum skrev 2010-07-09 12:27:14 följande:
    jag tror det gäller bara dem som har sms..det står ju  "visa sms så får du ÄVEN"
    I min butik (Helsingborg) gällde 3 för 2 alla. Stod stora lappar överallt.
  • aglili
    Ulaninen skrev 2010-07-16 20:25:46 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i, jag har inte deltagit i tråden tidigare. Men jag tror att alla butikskedjor tänker utifrån bästa försäljningssiffror och därför drar igång halva-rea-priset vid löning, eller möjligen efter barnbidrag... Bara en gissning iofs...
    Eller tvärt om... Vid lön o BB ska man handla hösnytt. Reakläderna vill de bli av med innan, dvs nu.
  • aglili

Zizzi (kläder i större storlekar) hade halva reapiser på väla i Helsingborg igår.

• aglili

Nu har lindex ½ reapriset på hemsidan. Vad tror ni? Gäller det i butik också?

• aglili

Nån som vet om de tär ½ i butik också?

• aglili

Fyndade en kofta till mig för 40 kr, en kofta till dottern för 50 kr och en par regnbyxor till dottern för 60 kr på Lindex. *nöjd*

• aglili
    jordnöten skrev 2010-08-06 11:27:22 följande:
    Någon som vet hur många dagar som det är öppet köp på reavaror på Åhlens? Står ej på kvittot. Frågade i kassan men har glömt svaret.
    I HBG var det inte byte på rea, men det är kanske olika.
  • aglili

På center syd, Lödde, Skåne var det 3 för 2 på Kappahls rea och ½ reapriset på julsaker på hemtex. HM hade även sänkt en del saker mer, vinterjackor för 100 kr tex, men så klart fanns ju inte rätt storlek

• aglili
    Du och Jag ver2 skrev 2011-01-07 14:59:58 följande:
    haha - hela 10% extra på Lindex rea....jag vill ha 50%!!!!
    Håller med snålt- det gör ju varken till eller från.....
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2