Inlägg från: Waitmstar |Visa alla inlägg
  • Waitmstar

Halva reapriset!!! del 2

http://www.barnskoshopen.se 's pangpriser är jag riktigt nöjd med!! Hittade höst/vinterkängor och gympadojor till priser en smålänning gillar.  350 för båda.  Kängorna kostade utan rea 450 spänn.  Dessutom snabb leverans och hjälp med storleken.. 
  • Waitmstar
    Du och Jag ver2 skrev 2010-09-02 12:55:16 följande:
    Meeeeeeen, varför ska man vara så seg för?! Tvekade (av nån konstig j-kla anledning) om jag skulle köpa de där gympa skorna på Stadium för 199 till dottern. NU när jag bestämt mig för att göra det - ja, då är de "bara" nersatta till 399kr....*sucka*

Ska man slå till på dem ändå eller finns det bra å billiga skor någon annan stan?!

de är dessa jag pratar om alltså www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/...
    http://www.barnskoshopen.se/default.aspx
    har adidas för 200-250 nedsatta. 
    Var inte samma modell som på din länk, men du kanske hittar något som faller dig och plånboken i smaken.. :) 
  • Waitmstar
    star67 skrev 2011-01-13 08:40:48 följande:
    någon har tips på var kan man hitta en bra o billigt data stol /arbetstol ?? dags att byta våra.
    rent spontant skulle jag vilja tipsa om ikeas verner. Suerbekväm!! Men inte jättebillig.
  • Waitmstar

Ica Maxi (jönköping) har 50% rea på vinterskor till barn. Var någon som behövde nya vinterskor till sitt barn

• Waitmstar

i huskvarna finns sporthuset. köpte där en true north overall för 200.. (ord pris 700, fast det har den aldrig kostat där, de har bara röda prislappar) 
    De hade bara 98 kvar dock.  

• Waitmstar

Gå till en fotobutik med ditt minneskort- fraktfritt och bilderna i handen på mindre en en timma!

• Waitmstar

Du gör som på nätet ;P  In med minneskortet i deras dator. Klicka på bilderna du vill framkalla, välj storlek. Tryck på klar ;) 

Jag tyckte det kändes läskigt första gången..
    Jag tömde minneskortet och la bara över de bilder jag skulle framkalla. Så var det bara at trycka "framkalla alla" 

• Waitmstar
    star67 skrev 2011-03-15 07:55:26 följande:
    någon vet om kappahl har fortfarande 1/2 rea??
    På a6 hade de idag lite vinterkläder på halva rean. Och några plagg här och där var också skyltade med halva rean.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2