Halva reapriset!!! del 2
Kommer det ngn halva-rea-priset där? Brukar de ha det??
Jag frågade på Lindex i Visby idag och hon jag pratade med hade inte hört när deras "halva-priset-rea" skulle starta men hon trodde på slutet av denna eller början på nästa vecka eftersom de brukade få reda på kort innan när det är dags. De hade iaf inte blivit ombedda att ta bort rean och det tydde på att det blir mer prissänkningar, sa hon! ![]()
Vår vilda 4,5-åring har haft sin overall från Ica Maxi hela vintern och vi är jättenöjda med den. Den har hållit för all lek i pulkabacken och dragkedjan är lika fin som den var när vi köpte overallen.
Attans, hade hoppats på Lindex idag, men då får vi vänta ytterligare en dag då. ![]()
Meeh, min mobil hade stängt av sig. Tur att jag kollade här. Nu blir det shopping på Lindex!
Man får alltså "tjuvstarta" halva reapriset om man visar sms:et eller har jag missuppfattat?
Aaahh, nu får maken skynda sig hem från sta'n så jag kan ta bilen och dra iväg. ![]()
Hurra! Nu har jag äntligen köpt den fina orange Fix-jackan som jag gått och spanat på hela hösten för 200:- Det är lite mer överkomligt än ordinarie pris på 500:- Minstingen fick även en Fix-overall som han kan ha nästa säsong för 250:- Med tanke på att den kostar nästan 700 i vanliga fall så känns det ändå som ett kap. ![]()
Det blev några bodies och tröjor till sorkarna också och en liten mössa och ett par sparkbyxor till bebisen i magen. ![]()
Här hade de rea på Fix-overallerna, och på orange jacka, men inte på de rosa och blå jackorna.
Vad är stjärnjeans? Kom på att jag glömde att utnyttja min rabattkupong på 50:- så jag får nog ta en sväng till sta'n imorgon också. ![]()