Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Halva reapriset!!! del 2

ZZ12 skrev 2011-01-15 17:31:38 följande:
    Ngn som har hört något om Cubus...?
    Kommer det ngn halva-rea-priset där?  Brukar de ha det?? 
    De brukar ha halva priset på halva priset!! Har fyndat mycket fint till barnen där, bland annat några lurv-jackor för under 50:-/styck. Hittade även muddbyxor till barnen för 30:- och mycket annat kul. Jag vet inte om de har någon rea på gång exakt nu däremot.
    Flickmamma skrev 2011-01-15 12:46:12 följande:
    Min något runda  4åring är 102 cm och har det mesta i stl 104, nu fick hon en del kläder i julklapp i stl 110 men det får jag vika upp i ärmarna. 110 låter väl stort till någon som var 93 cm förra året.
    Min kille som är 4,5 år är runt 105 cm lång och nu sneglar jag på 110 och uppåt, gärna 110/116 (dubbelstorlek alltså) för allt i 104 är för kort i både ärmar och midja på honom och han är inte kraftigt byggd precis. Han väger 16,3 kg.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen
    lugnåsbo skrev 2011-01-17 11:32:01 följande:
    Ingen som vet om lindex kört igång idag?
    Inte här i Visby i alla fall!
  • Ekorrfamiljen

Jag frågade på Lindex i Visby idag och hon jag pratade med hade inte hört när deras "halva-priset-rea" skulle starta men hon trodde på slutet av denna eller början på nästa vecka eftersom de brukade få reda på kort innan när det är dags. De hade iaf inte blivit ombedda att ta bort rean och det tydde på att det blir mer prissänkningar, sa hon!

• Ekorrfamiljen

Vår vilda 4,5-åring har haft sin overall från Ica Maxi hela vintern och vi är jättenöjda med den. Den har hållit för all lek i pulkabacken och dragkedjan är lika fin som den var när vi köpte overallen.

Attans, hade hoppats på Lindex idag, men då får vi vänta ytterligare en dag då.

• Ekorrfamiljen

Meeh, min mobil hade stängt av sig. Tur att jag kollade här. Nu blir det shopping på Lindex! Man får alltså "tjuvstarta" halva reapriset om man visar sms:et eller har jag missuppfattat?

Aaahh, nu får maken skynda sig hem från sta'n så jag kan ta bilen och dra iväg.

• Ekorrfamiljen

Hurra! Nu har jag äntligen köpt den fina orange Fix-jackan som jag gått och spanat på hela hösten för 200:- Det är lite mer överkomligt än ordinarie pris på 500:- Minstingen fick även en Fix-overall som han kan ha nästa säsong för 250:- Med tanke på att den kostar nästan 700 i vanliga fall så känns det ändå som ett kap.

Det blev några bodies och tröjor till sorkarna också och en liten mössa och ett par sparkbyxor till bebisen i magen.

• Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-01-21 15:33:25 följande:
    hade de röda overall på rea??
    Nej, här hade de bara orange jackor från Fix och svarta täckbyxor, rosa Bamseoveraller och rutiga Fix-overaller plus några konstiga gröna jackor.

Här har de inte haft lurvjackorna alls, så jag är lite sur över det.
  • Ekorrfamiljen

Här hade de rea på Fix-overallerna, och på orange jacka, men inte på de rosa och blå jackorna.

Vad är stjärnjeans? Kom på att jag glömde att utnyttja min rabattkupong på 50:- så jag får nog ta en sväng till sta'n imorgon också.

• Ekorrfamiljen
    Hallonmumsan skrev 2011-01-22 10:03:51 följande:
    jag har inte fått nått sms fast jag har clubkort. hur länge gällde smset? var det bara igår?
    Nej, det gäller fram till söndag, så jag gissar att deras rea drar igång för "allmänheten" på måndag.
    Smilla75 skrev 2011-01-22 07:28:13 följande:
    Detta är mjuka jeans med muddar, det är därför de är så hysteriskt populära.
    Ahaa, dååå förstår jag. Hmm, vårt Lindex har så fruktansvärt dåligt utbud så jag har inga förhoppningar om att hitta dem här iaf.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2