Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Halva reapriset!!! del 2

Line80 skrev 2011-01-17 15:58:28 följande:
    Busigsyster; vad är baktankes?
    Vi ska ha en bakåtvänd.
    Tror vi skippar den butiken om de inte är hjälpsamma., tråkigt!
    Finns bra pesonal där bla en kille, han är så hjälpsam och duktig. riktigt serviceminded.
  • FridaLee
    busigsyster skrev 2011-01-17 17:45:56 följande:
    Det går inte så bra för mig att skriva på mobilen tydligen.
    Baktankes = babyskydd
    FridaLee skrev 2011-01-17 17:37:09 följande:
    Finns bra pesonal där bla en kille, han är så hjälpsam och duktig. riktigt serviceminded.
    Tråkigt att det inte var han som jobbade när vi kom!
    Ja verkligen för han är riktigt trevlig.
  • FridaLee

Fyndade en skiphop skötväska och en Elodie åkpåse på 50% på Babyland Barkarby, hittade lite annat smått och gott också. Overaller var också 50% men fanns inte i 98 som jag skulle behövt är ute efter en reima i 98 på rea någon som vet nån mer stans som de rear reima på 50%?

• FridaLee
    Wailea skrev 2011-02-04 17:56:55 följande:
    Fanns det mycket kvar där? vagnar också? andra märken åkpåsar?
    Ja det fanns en hel del kvar faktist, 1500:- rabatt på butiksex vagnar av brio och emmaljunga tror det var 30% på maclaren vagnarna, tripp trapp stolar var också nedsatta Fanns flera olika åkpåsar men de lär väl gå åt antar jag, funderar på att ta en sväng i morrn och köpa en till åkpåse he he. Hade barnen med så han inte kolla så noga
  • FridaLee
    Wailea skrev 2011-02-04 19:47:38 följande:
    var det rea på allt i butiken? fanns det typ massor kvar eller såg det halvtomt ut?

de har väl haft utförsäljning ett tag redan men kanske blivit billigare nu... 
    De hade iof flyttat butiken till en liten yta så allt var ihop tryckt men visst fanns det kvar en hel del saker. Kollade inte allt som sagt för barnen var med och de var lite otåliga.
  • FridaLee
    Silverhaj76 skrev 2011-02-04 22:08:33 följande:
    NK har 50% på Reima, dock vet jag inte om de hade 98 då jag har större barn själv.
    Ok tack, ska kolla upp om jag kan få tag i det där då.
  • FridaLee
    epione skrev 2011-02-05 09:34:15 följande:
    Annars har ju Lilla mirakel fortfarande 40%
    ok, då sak jag kolla in där också
  • FridaLee
    sophiie skrev 2011-02-17 11:34:26 följande:
    Babyland i Barkaby har 70% rea.
    jag fyndade en bilstol där igår och massor av annat.
  • FridaLee
    Line80 skrev 2011-02-17 15:58:59 följande:
    Vad för bilstol och pris?
    En besafe på 50% en bakåtvänd tror det blev 1800:- efter rabatt. sen fanns det Britax hi-way och några mer stolar lite babyskydd och bältesstolar. Det var 50% på allt som inte var 70% tror det var åkpåsar och diverse barnvagnstillbehör som var 70%. Var br asugen på en vagn de var ju 50% på de med men jag har redan 4 st varav 2 st nya som står och väntar på att bebis ska födas he he. Men folk var som galna men det förstår jag tex en Teutonia spirit med 50% rabatt eller en maclaren på 50% det är ju bättre priser än begagnat.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2