Halva reapriset!!! del 2
Brukar hm ha halva rea priset på barnkläder? Ellrt är det hm som brukar ha typ 20-30% på reakläderna för medlemmar?
Går och väntar på lindex halva rea ska börja,borde ju vara inom några veckor eller hur?
Brukar hm ha halva rea priset på barnkläder? Ellrt är det hm som brukar ha typ 20-30% på reakläderna för medlemmar?
Går och väntar på lindex halva rea ska börja,borde ju vara inom några veckor eller hur?
fick just ett sms från kappahl om ta 3 bet för 2 fram tills den 18:e.
fyndat på pop och kappahl i dag ord pris ca 1450kr betalade 479:- samt ord pris 750kr betalade 256kr.
Nu tycker jag att Lindex är sjukt sena med sin rea,undrar om den hinner i gång innan måndag kväll för sen far jag till sommar stugan i norrland, Men har förberett gubben på att den dag jag får sms från lindex så drar jag till närmaste lindex :) Var noga med att kolla upp att skellefteå hade lindex för det ligger närmast med 8 mil.
Blev en tripp till Åhlens och lindex i dag.
Ord pris 2250kr betalade 730kr helt ok
Fick då
2 skal jackor (ord pris 249+349kr) 90kr styck
Ett regnställ jacka och byxa (ord pris 600kr betalade 179kr)
Tröjor,leggings,klänningar,thirts,bodys och en leksak.
Har även tidigare handlat på kappahl halva rea för medlemmar för ca 500kr ord pris 1500:- och på pop för 600kr ord pris 1450kr. Så blev det ju även lite från lindex hemsida tidigare i veckan :)
Så nu är jag nog nöjd,men man vet ju aldrig om något mer ``bra att ha plagg dyker upp framför nästan på mig``