Halva reapriset!!! del 2
Förra året började Lindex halva reapriset 19/1 och Åhlens 22/1.Gissar att det blir nåt liknande
Förra året började Lindex halva reapriset 19/1 och Åhlens 22/1.Gissar att det blir nåt liknande
Det var en tisdag förra året. Den tisdagen som kommer nu.
Förra året då det på en tisdag på Lindex, men det var även den 19:de. De kanske avvaktar till barnbidraget har kommit?? Vem vet. Hoppas det är så isf kanske det blir imorgon. De har ju alldeles för mycket kläder kvar.
Förälskad- var det idag du handlade eller igår? Vet du när de startade med halva reapriset?
Köpte nyss ca 25 plagg på Ica Maxi för 19kr styck som kostat mellan 59 och 179kr!!! Galet billigt. Men de bakom mig i kön var inte lika impade då det tog lite tid för han i kassan med alla galgar trots att jag hjälpte honom :)
Tessie tessie- de hade dem bara på halva men de sa att de skulle sänka dem mer men inte idag. Detta var på Arlanda stads Ica Maxi.
Vad konstigt att de inte har lika. Vet någon hur det är i Sthlm??? Har de börjat?
LIne80- jag var nog den första som var där när de tog fram 19kr varorona. Jag köpte pyjamaser, huvtröjor, söta tunika/klänningar, Barbapappa-bodys m.m. Det jag köpte tyckte jag var riktigt bra. Kan tilläggas att jag har en tjej och då finns det jus om vanligt mer att fynda.
Line80- brukar inte handla där annars så jag vet inte riktigt. Pyjamaserna var faktiskt de andra som de ej hade hängt dit än men jag frågade och fick dem för 19 med så dem är jag riktigt nöjd med. Även jeansen för 49 tyckte jag var bra. Sen var det ju bara basgrejer men även en fin blå sammetsklänning till nästa jul. Tyckte jag fyndade iaf. Bättre rea än tex Lindex och Kappahl hittills iaf :)
Men har man Lindexkort kan man väl inte behöva sms? Och är det inte för alla ändå tro?
Man måste ha sms. Det ger förtur.
Nej men mi´n mamma som jag är hos nu så jag tar med hennes mobil och sticker nu.
I solna berätta de jag av någon anledning att jag hade handlat i en annan Lindex innan och då påstod hon att jag endast fick handla en gång på det smset och att hon bad alla radera det då de handlat. Jag blev rasande! Då måstre de ju skriva det i smset! Jag fick ju till slut halva reapriset då hon pratat med sin kollega men ändå. Sa åt henne att då skulle de i den andra butiken ha bett mig radera. Någon annan som blivit ombedd att radera smset efter ni handlat på Lindex???
Vilken butik är det då?
Kaks kostar 250kr nu på Kappahl. Fanns 104 i både rött och svart i Norrtälje idag. Själv skulle jag ha en i 86 i rött och det fick jag. Åhlens hade med overaller i många färger för 200kr i Norrtälje. I Solna hade de inga på rea igår.
Panduro har upp till 70% på webshopen from måndag för dem som är intresserade av pyssel som jag!