Inlägg från: Flickmamma |Visa alla inlägg
  • Flickmamma

Halva reapriset!!! del 2

hipmarygirl skrev 2010-07-18 19:27:06 följande:
    Ingen som känner någon som jobbar på Lindex??
    jo min granne gör, pratade med henne för en stund sedan och hon ska börja jobba imorgon efter att ha haft 4 veckors semester så hon ska ge mig besked om när de startar sin 2 för en 1 rea eller halva reapriset. Jag ger er besked!!
  • Flickmamma

hann in på Polarn och Pyret strax innan de stängde, fyndade 4 plagg som kostat 840 kr och för de betalade jag 210 kr. Klart OK!!!

• Flickmamma

Om jag inte äger en mobil och kan få SMS så kan jag  inte fynda på Kapp-ahl, märkligt!!

• Flickmamma
    Snorky skrev 2010-07-22 21:40:02 följande:
    Om man inte äger en skrivare så kan man inte skriva ut kuponger... det är ungefär samma sak. Jag tycker inte det är konstigt... Man får väl vara glad att det finns rabatter o dyl och sen att det krävs att man har tillgång till vissa grejer får man väl stå ut med.

O andra sidan behövde jag inte ens visa sms:et på kappahl, för hon drog halva direkt iaf.
    provar det imorgon!
  • Flickmamma

Hinner inte ut på rean förräns på lördag, så för säkerhetskull la jag en beställning på Lindex shop online. Köpte kläder för 440 kr som hade ursprungspris på 1648 kr. Mycket bra! Många presenter till barnens kusiner i Algeriet. Blir såå himla dyrt annars om inte 2 för 1 eller halva reapriset funnits! Blev en del till mina egna också såklart och ett långt linne till mig!

Nadia, Noura, Nadine och Adam, mina sötnosar!
  • Flickmamma
    papprika skrev 2010-07-28 23:48:15 följande:
    Halleluja!  Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här!
    Har oxå fyndat idag på Lindex!!!  (ibland undrar jag om det är normalt att gå igång så här mkt på rea!?  Det krävs inte mkt för att glädja en....)

Hittade svarta, fodrade Detroit jeans med mudd i midjan o foten, och skäms nästan att erkänna att det blev ett par i både stl 86, 92, 98 o 104....  Stackarn kommer få ha likadana jeans till han fyller 3.... tom eller 4???  Men 50kr stycket tycker jag var yppans!

Sen blev det lite lång- o kortärmade t-shirts o två skjortor, sammanlagt skulle det kosta 2000 o jag betalade 550:-, som hittat!

Dessutom blev det två par skor, ett par Timberland o ett par Kavat skor. Försökte förklara för sambon att ett par skor till en sådan liten person faktiskt kan kosta 500 spänn, så detta var trots allt billigt med 30% rea. 

Härlig shoppingdag!  
    ska bara "bräcka" dig lite!! hihi hittade ett par helt nya VINCENT skor för 50 kr på barnloppis, ett felköp av mamman! Kostar 500 i butiken!
  • Flickmamma
    Förälskad skrev 2010-07-29 08:26:13 följande:
    4 år? Kanske. Min dotter är precis fyllda 2 år och har 98/104 nu.
    det är så olika, min ena flicka fyller 4 i oktober och hon har 98/104 och kan ha det ett bra tag till!
  • Flickmamma
    proudtobe skrev 2010-08-05 09:09:07 följande:
    Kan för övrigt rekomendera stadiums rea!!! Fyndade som f** där...  asschyssta pumaskor t mig själv... bagy jeans t mig själv... jeansshorts t frun och en t-shirt... massa strumpor till lillkillen... allt för 500kr!! bara skorna hade kostat 1100 förut. De hade massa barnskor och även en hel del barnkläder... och massor av dam och herrkläder på rea och halva reapriset på nästan allt!! ...iaf i karlstad då... Fanns mängder av skor
    Inte på Stadium på gågatan i Malmö, var där idag och hittade ingenting!Gråter
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2