Inlägg från: carinaekvall |Visa alla inlägg
  • carinaekvall

Halva reapriset!!! del 2

Ngn som vet om det är mycket utplockat på reorna på värmdö/nacka? funderar på å ta en tur med barnen idag... :-P

• carinaekvall

blev en tur till nacka igår med barnen, varsin solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för båda! (halva reapriset) en jeansjacka till mig, kort modell, med lite runda nitar upptill.. 99kr nu på rean! 
    Kappahl hade inte halva reapriset på allt ännu, cubus hade bara halva priset... åhlens hade kvar en del, inte till pojkar massa till flickor... (blev ett par tights till mig, svarta med runda små nitar)

sen åkte vi hemåt för å fixa lite hemma...
    lördag blir det shopping i city! Nu jobba! Trevlig vecka till alla! 

• carinaekvall
    star67 skrev 2010-08-09 18:25:36 följande:
    solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för 1 st eller båda?? jag köpte en för 29 kr Rynkar på näsan den var för 59 kr
    34.50 för båda två, 79:50 var fullpris sen prissänkt till 34:50 och nu halva Rea priset... fanns både solhatt o kepsar där, den store sonen fick välja, hellre solhatt än keps.. hoppas bara han tycker det nästa sommar oxå  
  • carinaekvall

Angående coop, coop på värmdö har enstaka skor på halva reapriset (dock endast fåtal) kläder är det endast 50% på just nu, ej halva reapriset där ännu... (i alla fall inte i torsdags, om ngn får veta annat så uppdatera gärna läget )

• carinaekvall
    daimstrut skrev 2011-04-08 13:25:40 följande:
    www.filur.se har halva reapriset nu!
    halva reapriset? ser bara att det står upp till halva priset på slutrean.. lr behövs ngn kod? tas gärna emot i så fall!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2