Inlägg från: BabiBell |Visa alla inlägg
  • BabiBell

Halva reapriset!!! del 2

När börjar rea på POP, Lindex, Kappahl , Hemtex, mm... Ngn som vet? Är så sugen på att fynda lite!!!

• BabiBell
    passau skrev 2011-06-12 20:24:00 följande:
    Halva rean brukar vara runt 30/7... Men rean på lindex webb börjar 16/6
    ok, bara web eller butik också?
  • BabiBell
    Line80 skrev 2011-06-14 21:25:08 följande:
    Pop börjar på torsdag men inte halva rea, utan bara rea,
    Lindex börjar imorgon,
    Nån som vet när H&M börjar??
    Hm var igår! Måste man ha sms för lindex imorn`?
  • BabiBell
    Line80 skrev 2011-06-14 21:32:38 följande:
    nej inget sms!

Åhléns börjar oxå imorgon för medlemmar!
    ok! vilken Lindex i stockholm har bäst utbud på barnkläder? ;)
  • BabiBell

finns det lindex på hamngatan?

Jag menar annars hela stor stockholm.. :)

• BabiBell
    Jenna82 skrev 2011-06-14 21:59:12 följande:
    Jag fick idag sms om att jag har förtur till lindex rean som innebär 20% på reapriset som pågår mellan 9-10 innan de öppnar för alla andra.
    det låter ju super, kan du inte skicka det til mig eller skriva vad som står exakt i sms? Vore jätte snällt! Mitt nr är 0739-051 629
  • BabiBell
    Jenna82 skrev 2011-06-14 22:04:17 följande:
    Så fort jag hittar min telefon, så gör jag det! Tror jag glömt den i bilen o sambon drog prcecis igång en film.

Oj va snällt!! TAck så hemsk mycket!!
  • BabiBell
    Jenna82 skrev 2011-06-15 09:25:18 följande:
    Bättre sent än aldrig, men nu har jag messat det till dig! Dock står det ju att det kommer från mitt nummer...de kanske ser det..hmm. :-S
    Tack. det gick bra, jag såg sen att jag också fick det sms från Lindex men i all hast inte läste...hihi, så jag shoppat en del idag men tycker inte rean är lika bra som förra gången..men men --

HAr ni andra fyndat mycket??
  • BabiBell
    Scarlett77 skrev 2011-06-16 19:46:25 följande:
    Minns inte exakt för jag hoppade över att åka dit sist dm körde halva reapriset, hade så mycket kläder just då. Men jag tror det var ca 6-8 veckor sedan max.

Var inne snabbt på lindex idag, har aldrig sett dom ha så mycket barnkläder på rea förrut, det var verkligen mängder!!! Men jag avvaktar till halva reapriset såklart :)
    jaha, vilken lindex var det då? för jag var i Liljeholmen i Stockholm idag..fanns inte så mycket alls..
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2