Inlägg från: Tensia |Visa alla inlägg
  • Tensia

Halva reapriset!!! del 2

nån som vet om hemtex har börjat med halva rea priset på ALLT än??

• Tensia

hej
    jag har inte heller fått något sms =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??

• Tensia
    star67 skrev 2011-01-11 19:04:24 följande:
    i min butik gick bra utan sms hon bara frågade om man är medlem eller inte om man är medlem det går om man inte är medlem får man anmälla sig o få rabatter direkt.
    ok, fast jag är nog lite feg om det nu inte skulle funka genom att bara tala om att man är medlem, jag har nämligen en bit att köra.
  • Tensia

Hur är det i era kappahl butiker nu? Här är det bara ta tre betala för två, jag vill ju ha halva reapriset ju

• Tensia

Förresten någon s vill hojta till när indiska börjar sitt halva reapriset finns massor där som jag vill ha

• Tensia

Åååå vad fuskigt jag var inne på mitt indiska (Växjö) och där var det inte :(

• Tensia

någon som vet hur det ser ut i växjö tex på kappahl har de halva reapriset där och maxi??

• Tensia

är det slut med halva reapriset på hm för jag är just nu i kassan och där står bara reapriset =( eller ska man använda någon rabbatkod?

• Tensia
    Luktärten skrev 2011-09-02 14:52:05 följande:

Tror det ska dras i kassan automatiskt, alltså ingen kod.

då kanske det inte gäller mer då =( så synd
  • Tensia

det står bara upp till 70% på mq sida, dras det någor mer i kassan eller är det det priset som står??

• Tensia
    spratteldockan skrev 2012-01-16 22:15:13 följande:
    När jag handlade åkte t.o.m frakten ner i shoppingvagnen med första plagget så det var inget fuffens. Nu har jag iofs inte fått fakturan än. Jag är inte säker på att jag förstår din fråga men det är inte hela sajten som är read utan det finns ju ett vänstermenyval som heter sale där reaplaggen finns.
    jag har tryckt in mig på rean , men mycket av det som finns där är det "bara" 50% finns endel med 70%, men då är det nog så att det är priserna som gäller som står
  • Tensia

Lindex var urdåligt i växjö, men fyndade massor på åhlens ord pris 2700någonting och jag betalade 700kr =)

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2