Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Halva reapriset!!! del 2

New mum skrev 2011-07-26 14:41:53 följande:
    jag köpte också en del...köpte everest jackor till barnen, blårutig och en röd. Hur är dem jackorna? Bra/dåliga? det står att dem är vattentäta till 3000. är det mycket?
    Pratade om just det när min bror skulle hitta en vatten och vindtät jacka som andades och för att vara helt vattentät ska det ligga på 5000. Men han sa att bara man inte står i ösregn flera timmar så går 3000 bra.
  • Moonis
    Jempajenny skrev 2011-08-29 18:27:48 följande:
    Halva reapriset i H&M:s webshop, Shop Online. Dock MYCKET utplockat!
    Riktigt utplockat. Känns som dom väntar tills dom knappt har någonting kvar, trist. Blev i alla fall lite handdukar och smått.
  • Moonis

Jag har lyckats fynda mycket på Lindex denna gången så det känns bra. Tror det blev elva plagg idag för 369:- Tungan ute Igår fyndade jag också.

• Moonis
    mimmi006 skrev 2012-02-09 19:08:34 följande:
    Trött på ellos klausuler... av 11 varor, var det 2 som var godkända för halva reapriset.
    Två tråkiga fleece!
    Allt fint är det ju något undantag på; bästa pris, lunchsale, nytt konstigt märke istället för exklusiv {#emotions_dlg.djavulsk}

Blev ingen beställning som vanligt, lackar alltid ur i kassan! Drömmer
    Jag vet, alla dessa jäkla undantagen blir man galen på Skrikandes
  • Moonis

Har varit på två olika Lindex och första va det nästan inget på och andra hittade jag tre plagg till barnen.

• Moonis
    oOMayaOo skrev 2013-01-22 23:17:51 följande:
    Koppkaka, på dam och herr.

Det var förövrigt Lindex sista dag med halva reapriset idag.
    Förstår inte att dom tar bort innan löning faktiskt. 
  • Moonis
    star67 skrev 2013-02-19 11:53:46 följande:

Jag tog ögon kräm hoppas att den bli bra och 2 st So Elixir doft en lila och en gul jag hade fått prov någon gång och det var jätte gott. jag gillade den verkligen den bli perfikt till vår.
    Den lila har jag, helt underbar. Enda jag använder nu Tungan ute
  • Moonis

Blev glad att det fanns Mumin kläder kvar på rean för dom brukar försvinna rätt snabbt Tungan ute 

• Moonis
    daimstrut skrev 2013-07-23 09:18:22 följande:
    Tack för tipset om Pompdelux, hittade 8 plagg, bla jättefina stjärnjeans, till det facila priset av ca 600 kr. Men håller med om att det var urplockat!
  • Moonis

HM har ta 3 för 2 på basplaggen. Vet inte om någon skrivit det.

Beställde tre mjukbyxor, tre munktröjor och tre långarmade för straxt över 500:- bara. Känns bra  

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2