Inlägg från: Luktärten |Visa alla inlägg
  • Luktärten

Halva reapriset!!! del 2

Håller med, Staduims tokrea var den bästa jag någonsin varit på. Det blev till lilltjejen Crocs för 50kr, randiga tights, adidas träningstopp och en jättesöt velourjacka från WESC.  Stora tjejen fick 2 Adidas träningstoppar och en Nike-WCT. 2 par träningsbyxor och en Nike-hood till mig. Totalt drygt 700kr.

Stod även och höll i en Didriksson skaljacka för 150kr men skippade då lilltjejen redan har skaljackor till hösten.

• Luktärten
    Toppen9 skrev 2011-09-02 07:45:11 följande:
    Nu har ellos rea på outleten. Dvs Idag 40% på de redan nedsatta varorna.
    oOMayaOo skrev 2011-08-30 17:36:24 följande:
    40% rabatt på Ellos outlet.
    Tack för tipset! Handlade för 1200 inkl frakt, ord 4780. Faktiskt mest till mig denna gång. Hittade ytterligare 3 saker men de var slut när jag kom till kassan.
  • Luktärten

Precis hemkommen från Stadiums tolerans. Kan verkligen rekommendera ett besök. Framförallt om man är ute efter kläder till barn.

Här blev det 2 par jeans, 1 par velourbyxor, 1 fleecejacka, 1 par fleecebyxor, 2 ryggsäckar, 2 Puma- tröjor , 1 Adidas zip, 2 träningsoveraller i funktionsmaterial, 3 par strumpor. Summa kardemumma 924 kr. Ordinarie uppskattar jag till ca 3600 kr.

• Luktärten

Stadium har redan kört halva reapriset och Team Sportia körde 70% på alla barnkläder förra veckan. Vet ej om rabatterna gäller fortfarande.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2