Inlägg från: Farfalla |Visa alla inlägg
  • Farfalla

Halva reapriset!!! del 2

star67 skrev 2011-01-28 12:29:26 följande:
    någon vet på vilken butik kan man hitta en kax vinter overall röd stl 110 i göteborg eller på vägen till göteborg från jönköping?? vi bor i jönköping men min man åker dit imorgon så jag tänkte ringa så att de kan ta den undan tills han kommer.  eller fix från lindex som förtfarade har 1/2 rea och stl 110 röd.??
    Har tyvärr inte sett någon röd över huvudtaget, på alla lindex i centrala gbg :/
    Inte heller någon på kappahls... (för det är dom som har kax lr hur?)
    I vilket fall så har jag inte sett något rött ytterplagg på rean förutom pops overall ;)
    Och jag har varit och fyndat massssor :) 
  • Farfalla

Har fyndat endel åt dottern idag på lindex i gbg, avenyn är ju klart bäst, varje rea ;)
    Blev chockad att det fanns så mycket killkläder på anenyv/kungsp./nordstan brukar ju finnas massor av tjejkläder :/ Men o andra sidan så var jag ju inte där samma dag dom startade i år!

Vet ni några andra bra reor i Gbg? =D 

• Farfalla
    MammaBella skrev 2012-02-01 08:22:31 följande:
    Igår var det halva reapriset på accessoarer.
    Men det har dom haft typ hela tiden i gbg även utan kupong... Kass rea för dom i år i övrigt :/

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
  • Farfalla
    winters skrev 2012-02-02 18:20:11 följande:
    70 % (!) på reapriset på Indiska på alla reavaror!
    =O Var? =D
  • Farfalla
    Nape skrev 2012-08-08 20:03:16 följande:
    Nu är jag sur på mig själv. *s*

Sonen behövde en ny jacka akut, så jag tänkte köra ett sista varv på rean. Hittade en jacka på Stadiums rea för 199:- och för att få halva reapriset var jag tvungen att nosa upp 4 plagg till. INTE lätt.

Det blev en bikini till dottern (som redan HAR 3 bikinis- hur många behöver man? Sommaren är dessutom SLUT.), en bikiniunderdel (Varför? Jag har inget som matchar den och jag tänker ju inte vara toples), ett par stringtrosor (jag har slutat använda string för flera år sedan) och en lila t-shirt till sambon (han passar inte alls i lila).

Jag fick ihop 5 plagg, fick halva reapriset och betalade typ 228 för en jacka + 4 plagg vi verkligen inte behöver. Men, det var ett kap, tänkte jag.

Och så gick jag in på Lindex. Där deras jackor kostade 100 kronor..

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Men du kan ta med kvittot och de varor du köpte men inte ville ha och byta på en annan stadium om du hittar ngt du hellre vill ha ;)
  • Farfalla

Panduro har 25% under helgen =)

Har passat på och fyndat pärlor till dottern! 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2