Halva reapriset!!! del 2
I Kosta finns det också en Pop-outlet (Kosta Boda Outlet).
I Kosta finns det också en Pop-outlet (Kosta Boda Outlet).
name it rea finns på bestsellers webshop, det är dit man kommer om man googlar name it... i samma shop finns Vero moda, VILA och några till så mamman kan få lite fynd i samma fraktkostnad
Jag fick sms från kappahl idag
Vårt Lindex hade alla barnreakläder för 30 eller 50 kr, solhattar för 15 kr. Fick hur mycket som helst för 230 kr, tre par jeans, ett par mjkisbyxor, en klänning och två solhattar!
Name It har bra rea på nätet, det skadar inte att man kan köpa bl à VILA åt mamman i samma webshop, också rea
Ango: I Trollhättan fanns tydligen mycket förra veckan iaf.
Jag är lite sur på HM, de begär att man ska betala för att vara med i deras klubb om man inte köper tillräckligt mycket. Jag som sällan kommer ihåg kortet köper ju aldrig tillräckligt. Sist de skickade inbetkort struntade jag i att betala och medlemskapet verkar rulla vidare som vanligt ändå . Tänker alltså inte betala den här gången heller!
Här var det bara accessoarer som var 2för 1 på Lindex, men dotter blev själaglad för TVÅ glitterportmonnäer ( för 30 kr)
Åhléns Nordstan hade inte så mycket intressant
Fyndade på Stadium på Fredsgatan i fredags, underställ i merinoull förr 99 kr per set!
Förtur på halva rean tom 21/10 på kappahl
Förtur var tom 21 tror jag det stod, men det är väl bara att bli medlem?
Får inte alla mail från Kappahl?
Jag har inte fått mail, men brukar iofs få sms. Vi får väl se...
Jag fick också sms på förmiddagen