• soda

Halva reapriset!!! del 2

Jag var iofs i Eskilstuna på lindex, på ena lindex var det  endast massor av vinterjackor på rean, på det andra fanns det fem stycken ws:ar men inget annat i ytterkläder.
    Var även in på pop där fanns det skalbyxor för 220:- och några skaljackor kvar, och en drös med gula ws:ar kvar!
    Vanliga kläder var nästan helt urplockat, fanns en del pyjamser.
    & vuxen ws:ar fanns det en del, jag köpte två stycke 175:-/st istället för 595;- / st

• soda

Jag köpte en svart och en turkos (strl L), alla vuxen fleecear på rean kostade 175:- här i stan iaf.
    Var ner idag också, men var ännu mer utplockat, fanns två svarta fleece kvar, och röda zippbyxor till barn, men bara i små storlekar.

• soda

Appropå coop, så var jag på coop här i stan, och det fanns ju typ ingen rea övh :-O
    En pytteliten klädställning med kanske 20 plagg och sen några lådor med småkrafs (plastlådor,osthyvlar, tesilar osv) jättetrist

Appropå pussel såg jag på åhlens att det hade några pussel på rean, kollade inte så noga, men fanns ett med bilar iaf som var på 30 bitar tror jag.

• soda

På åhlens i eskilstuna hade de "ta 3 betala för 2" på alla reavaror igår iallafall.

• soda

I morgontidningen stod att team sportia börjar med halva reapriset idag!

• soda

Någon som vet när Åhlens kan tänkas börja med halva rean? Var dit en sväng idag och hittade en del jag skulle kunna tänka mig, men vill vänta ut halva rea priset ju

• soda

Någon som hört när Åhléns börjar med halva reapriset? :)

• soda

Inte hört något :/ hörde ett rykte om att det skulle dra igång på onsdag, men har ingen pålitlig källa på det..

• soda

Oh hoppas verkligen åhlens börjar imorgon, åker på semester på torsdag och vill ju hinna fynda! Hur är det nu, leksakers brukar bara vara 30% extra rea va?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2