Halva reapriset!!! del 2
Angående ellos rabatt om halvapriset hittar jag inget om det. Var har ni hittat det??? Står inget på min sida på ellos heller!!
Angående ellos rabatt om halvapriset hittar jag inget om det. Var har ni hittat det??? Står inget på min sida på ellos heller!!
Hittade rabatten hos Ellos. Köpte ett par KAVAT vinterskor till sonen för halvapriset. Blev 324 kr! Tack för tipset!!
På rabattkod.se fick jag syn på att ellos har 50% på valfri vara till den 21/8. Beställde ett par kavat extrem till sonen för 348 kr, mycket nöjd
Var på coop i norrköping, där fanns det mycket skor för bra priser. Köpte pax sandaler för 25 och 49 kr st till nästa sommar åt barnen. Stadium har fortfarande mycket grejor kvar på rea. Köpte 4 cykel hjälmar och ett par skor för 320 kr
Fick mejl om att halva rea priset på åhlens börjar imorgon den 17
Konstigt att inte alla får samtidigt från kappahl. Mitt fick jag i bilen i morse när jag var påväg in till åhlens för att fynda. Lite fynd blev det men det var inte något stort utbud. Kläder till pojkar fanns det inget.
Hoppas lindex har halva rea snart. Där fanns det mycket reakläder kvar
Koden är inte personlig. Visade bara upp messet lite snabbt. Kan du inte ringa kappahl och fråga varför du inte fått något mess. Har för mig att det var samma sak förra året. Kan tyvärr inte skriva in just nu vad som stod i messet men någon annan har kanske tid
Slut-REA på KappAhl! HALVA PRISET på ALL REA för dig som SMS-medlem tom 20/7 2013 ej i komp m andra erbj. Visa SMS ShopOnlonekod 41687. Avreg? Smsa STOPP t 71450
I norrköping, ingelsta köpcentrum hade dom ta 2 betala för 1 idag på lindex
Trist att det inte var på allt på lindex. Såg bara skyltarna om halva rea priset. Dom vet hur dom ska göra för att folk ska komma dit många gånger och handla. Får vänta in lite till då
Förra året fick jag mail dagen innan när åhlens skulle ha halva rea priset. Har inte fått något ännu. Tvivlar tyvärr på att det inte blir någon imorgon
Twilfit har halva reapriset om man är SMS medlem