Inlägg från: MyDream |Visa alla inlägg
  • MyDream

Halva reapriset!!! del 2

Ingen som går förbi en Lindexbutik och ser om dom ändrat sin rea till ta 2 för 1 på mer än bara underkläder? Eller var det först imorgon?

• MyDream

Var på Lindex idag och det är fortfarande bara ta 2 bet för 1 på underkläder/accessoarer ej på övrig rea..

• MyDream
    Linda T skrev 2013-07-24 10:42:46 följande:
    Någon som har koll på lindex idag?

Ska be min man åka förbi och spana så jag vet om det är lönt att ta sig dit. Vet om 30 min ungefär om du inte får svar av någon annan innan dess.
  • MyDream
    Nape skrev 2013-07-24 10:59:14 följande:
    Åh! Din man rockar. Jag är avundsjuk. Min hade fastnat på Clas Ohlsson och glömt att rapportera in.

Inget mer rea idag heller tyvärr..
  • MyDream
    MyDream skrev 2013-07-24 11:40:14 följande:
    Inget mer rea idag heller tyvärr..

Han kom till och med hem från Lindex med en one piece till lillebror som ska komma ut till oss vilken dag som helst. Han vet att jag annars kommer springa på rean och vägra åka till förlossningen trots värkar haha!
  • MyDream
    Linda T skrev 2013-07-24 11:44:15 följande:
    Men, sega lindex...! ????

Undra varför dom väntar så länge? Jag såg att dom packade upp höstkläder och skyltade om igår så nog borde dom vilja bli av med alla reaplagg snart. Ingen som känner någon som jobbar på Lindex och har lite koll?
  • MyDream

Jag hittade riktigt mycket på Lindex. Var i 2 butiker och det blev mest till barnen. Om någon mer än jag bor i Borås eller i närheten kan jag tipsa om att Ouality outlet Åhaga har halva priset på alla varor!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2