Inlägg från: gavagai |Visa alla inlägg
  • gavagai

Halva reapriset!!! del 2

winters skrev 2013-01-09 10:31:00 följande:
    2f¨1 nu på lindex shop online
    Tack för tipset! Handlade just matchande Missoni-saker till barnen för halva reapriset. All rea är halva priset på hemsidan. I butik (i Uppsala i alla fall) har de bara halva reapriset på damkläder.
  • gavagai
    soda skrev 2013-01-10 09:40:26 följande:
    Kappahl börjar halva reapriset för medlemmar idag! Visa kort & sms gäller tom 13/1
    Måste man ha fått ett sms då? Jag har inte fått något sådant. Kan det vara olika i olika städer/butiker?
  • gavagai

Köpte adventsljusstakar på Åhléns med 75% rabatt (125 kr/st) samt barnalfapet för 115 kr.

• gavagai

Brukar HM ha halva reapriset på nätet? Kan tänka mig att köpa en del där om det blir ännu billigare. Glad

• gavagai
    Nasrin skrev 2013-01-14 20:36:32 följande:

kappahl har haft det för medlemmar typ en vecka nu, fram till igår så då har de väl släppt för alla idag? Men deras rea var ju världelös, helt värdelös iår.. och förra sommaren...blivit lika besviken två gånger nu, de var så bra förr!!
    Jag frågade på KappAhl idag, och de sa att de hade haft halva-priset-rea för SMS-medlemmar i förra veckan (men att det nu alltså inte var halva-priset-rea alls längre).
  • gavagai
    AnnaL82 skrev 2013-04-15 22:40:03 följande:
    Lindex ta 2 betala för 1 just nu gäller all rea
    Men inte på nätet va?
  • gavagai
    project baby skrev 2014-01-14 08:15:20 följande:
    Galet laddad för åhlensrean imorrn!! Bästa rean!!
    Har alla Åhléns halva reapriset imorgon?
  • gavagai

I mitt sms från Lindex står att det gäller i butik och på nätet, men hur visar jag upp sms:et på nätet? Obestämd

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2