Inlägg från: Zuzziwoman |Visa alla inlägg
  • Zuzziwoman

Halva reapriset!!! del 2

Nape skrev 2012-03-15 17:09:58 följande:
    Men, vad sega La Redoute är. Brukar de vara såhär sega?

Jag beställde i söndags och det står att min order är mottagen och "strax" ska börja packas. Det har stått så sedan söndag eftermiddag.
    Jag fick mejl samma dag att ordern skickats, samtidigt som jag fick sms om att jag kunde hämta paketet
    Glad
  • Zuzziwoman
    Nape skrev 2012-03-16 16:48:53 följande:
    Hm, då tar de inte beställningarna i ordning. Min beställning står fortfarande som "mottagen". Har stått så i fem dygn, irriterande!

Jag googlade på dem och såg att vissa fått vänta tre månader på sin beställning. *grrr*
    Oj, det var värst, hoppas du snart får det du beställt. Är ju alltid kul när man får paket att öppna och se vad det är.
  • Zuzziwoman

När jag var på KappAhl och shoppade behövde jag bara visa kortet. Det blev en påse för 180 krono. 3 toppar, varma byxor, trosor och strumpor till barnen.

• Zuzziwoman

star67: jag behövde fuktkräm till ansiktet så det tog jag. Sedan köpte schampo och ett ögonset och olika prover för 15 kr

• Zuzziwoman

Med appen Klipster kan du få halva reapriset hos Cutipie, eller ja halva priset på hela din beställning blir det. Glad

• Zuzziwoman
    Du och Jag ver2 skrev 2013-09-14 14:53:30 följande:
    Någonstans det är jätterea på skor!? Dottern fötter har växt massor sen i maj!!! Gärna tips om det finns rea på vinterskor också!!
    Om du hittar skor på webben brukar det oftast finnas bra rabattkoder, dessutom kan du gå med i någon cashback site så kan du få pengar tillbaka där också. Inte så mycket, men många bäckar små :)
  • Zuzziwoman
    Flickmamma skrev 2013-09-19 13:50:04 följande:
    Vad är en cashback site???

Det är en site där du får tillbaka en viss procent på ett köp. Jag handlade på Boozt för drygt 300 och fick 30 kr tillbaka, inte mycket men det är pengar det också.
    Hos gratisbio kan man även samla poäng på värva vänner och göra vissa aktiviteter för att få ihop poäng  
    http://gratisbio.se/?RecruiterID=433272

Plusikassan är en annan site där man ganska omgående får tillbaka pengar, mest tillbaka vid köp, några tävlingar ibland. En bra sajt tycker jag personligen, här får man en femma om man värvar vänner: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=35477

Moneymiljonär en tredje sida, där får man "pärlor" vid köp i online butiker. Här kan man också få "pärlor" för att öppna email, fylla sin profil, spela spel, spela bingo. Och man får även betalt om man värvar vänner
    https://www.moneymiljonar.se/6522

HÄr har jag lagt med mina rekryteringslänkar, vill ni inte gå genom de så är det bara att se så det slutar på .se

Refunder är en site som jag anslutit mig till nyligen, där är det bara på online handling man får tillbaka pengar

Det blir pengar det också, handlar man online så ger det en del :)        

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2