Inlägg från: Zehna |Visa alla inlägg
  • Zehna

Halva reapriset!!! del 2

Blir så trött på Lindexs rea, tycker det är så fjantigt att de kör med ta 2 betala för 1. Först är det ta 2 betala för 1 bara på accessoarer, strumpor etc. Sedan ta 2 betala för 1 på bara damkläder eller ibland kör de med ta 2 betala för 1 på bara barnkläder. Alltså de kommer med fjantiga erbjudanden för att locka konsumenter till butiken, när man väl kommer till butiken så finns det knappt någotkvar av erbjudandet. Eller när man väl kommer fram till kassan får man veta att en viss produkt på rea ingår inte i ta 2 betala för 1. Tycker butiker ska sluta göra saker så komplicerad. Räcker det inte med att bara köra halva priset och sedan halva reapriset på allt i slutet?

• Zehna

Lindex hade halva reapriset förra året för medlemmar den 21 jan 2014. Kanske börjar de med halva reapriset nästa vecka

• Zehna

Alla Lindex halva reapriset älskare, så här har deras halva reapriset sett ut:

2010 19 jan halva reapriset

2011 21 jan halva reapriset för medlemmar

24 jan halva reapriset för alla

2012 20 jan halva reapriset

2013 16 jan halva reapriset

2014 22 jan halva reapriset för medlemmar

(Halva reapriset kan även innebära ta 2 betala för 1)

• Zehna

Fick mail idag från stadium att det är 75% rabatt på mängder av varor. start tisdag 20 jan i butik och online

• Zehna

Hej! Alla ni som bor i Stockholm vilken/vilka shopping centrum tycker ni är bäst och sämst? Då syftar jag mig mest på rea utbytet

Jag tycker:

Bäst: Nacka forum, brukar alltid ha massor av rea varor

Sämst: Skärholmen Centrum

• Zehna

Hej!

Någon som har info om när halva reapriset eller 2för1 börjar på Lindex? När hade Lindex halva reapriset förra året? Alltså för medlemmar

• Zehna

Någon som har inside info om när Lindex startar sin halva reapriset?

• Zehna

Kanske Lindex kör med halva reapriset idag, de senaste åren har de alltid haft den på 24 juli

• Zehna
    passau skrev 2015-07-24 08:41:11 följande:

Jag ringde Lindex igår, då sa de att de skulle ha det nästa månad?!

Konstigt att de har ändra efter att de alltid haft halva reapriset under juli månad!!!
  • Zehna

Så här har det sett ut de senaste åren:

2009. 17/7

2010. 15/7

2011. 20/7

2012. 24/7

2013. 25/7

2014. 24/7

• Zehna

gick förbi flera Åhléns butiker i Stockholm igår det var fortfarande bara 30% på reapriset ingen halva reapriset ????

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2