• Nex

Halva reapriset!!! del 2

Fyndade en hel del bra på halva rean igår. Åhléns Stadium Lindex KappAhl Ska in igen idag, jag behöver skor och väska, har någon skoaffär halva rean tro?

• Nex

Shoppade för 900kr på stadium idag, och på väg till bilen fick jag sms att KapAhl började med halva rean. Hittade inget bra, ska kolla på andra KappAhl någon dag

• Nex

Köpte alla skolstartskläder till 13-åriga dottern igår på lindex. 4toppar, 3 byxor, ett par fina shorts att ha tights under. Plus rn stickad klänning till mig. 430kr, ord,pris 1661kr!

Hurra för halva rean, räddningen för mig som ensamstående, deltidsarbetande, att ändå ha råd att ge barnen bra med kläder (och hon fyller år i början av januari - present brukar bli shoppingdag på halva rean, hon brukar tycka det är så kul., och får ju massor för sina födelsedagspengar då )

Hoppas stadium och kappAhl har halva den här veckan

• Nex

Lindex hade visst halva priset idag med! Och Kappahl och stadium på lite. Cykeln var fullpackad...

Handlade för 900kr och:

2648kr sparat ????

• Nex

Skulle vara ! Fattar inte iPad gör fel på ? Och ! Åt båda hållen...

• Nex

Var väldigt olika vad som var utplockar på lindex här - finns två, på den jag var på i söndags fanns massor till dottern i 170, absolut ingenting åt sonen i 134/140, (och inget till mig) lindex nere på stan var det tvärtom....

Julklapp till dottern ordnat -"skinnjacka" från lindex i smal, hon har tjatar längre att den hon har är för nött.

Finns det någonsin smink på halva rean?

• Nex

Twilfit hade halva rean.,

Lindex har ta två betala för en på damklädrean

• Nex

Fick mail från Indiska att det är halva rean nu, weo! 

• Nex

Shoppade massor idag på Indiska, Stadium - 75% - och Lindex halva rean :D 
    Halva rean är guld när man är ensamstående, lyxigt att kunna shoppa trots liten inkomst. 
    Imorgon ska jag till shoppingscentret och hoppas Lindex där har mer, nu hittade jag bara kalsonger till sonen i stan. 
    Hoppas KappAhl också kommer med halva rean. 

• Nex
    liten1 skrev 2015-01-20 19:36:58 följande:
    Var inne där en sväng, och de hade tagit bort alla rea-skyltar och ställt fram nyheter istället :(. Skulle tro att det inte blir någon halva reapriset på KappAhl. 
    Vad dåligt :(
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2