Inlägg från: Loncelot |Visa alla inlägg
  • Loncelot
    star67 skrev 2013-06-25 13:36:12 följande:
               undrar om ellos brukar skicka rabattkod som skulle gilla även varor som är märkt med    
    Jag brukar få det men det var ett tag sen.
  • Loncelot
    jordnöten skrev 2013-06-30 11:10:17 följande:
    Någon som vet när de börjar med halva rea eller likanande rabatt på Stadium?? Har för mig att det är någon på tråden som jobbar på stadium
    Vet inte just stadium, men i skärholmens centrum finns det sportbutiker som rear ut ordentligt nu.
  • Loncelot

Vetinte om den funkar längre??

Sommarfynda! 50% rabatt på reapriset 10-11/7, 2014 för dig som är medlem! Ej i komb m andra erbj.

Visa SMS&kort ShopOnlinekod:28710

• Loncelot

REA-final! 50% rabatt på dyraste varan+30% på resten av din reabeställning*. Tom söndag. Ange kod: 315509. Villkor på ellos.se

• Loncelot

50% på hela rean på jotex, hela beställningen, kod 151948 Endast mellan 11-18 idag.

• Loncelot
    EmmaPa skrev 2015-05-12 10:54:17 följande:

Bra tråd! Någon som vet var man kan hitta bärselar rabatterat? Har letat runt som en galning men det är svårt att hitta rätt i djungeln. Även cykelbarnstol är tacksamt. Tänk att man alltid är ute i god tid inför våren/sommaren! ;)

Så kan jag tipsa om billiga barnprodukter på megafynd.se. Inte kläder men typ våtservetter, babyoljor och så. Köpte en massa 10 pack våtservetter där förut. Hade det till äldsta sonen när han va liten men hittar inte dem i affärerna nu när minstingen har kommit. 

Ebay o tradera? Även nya.
  • Loncelot
    EmmaPa skrev 2015-05-28 14:54:20 följande:

Så det finns mycket nya saker på tradera också? Har inte handlat där på länge. Det är dax att ta upp traderashoppandet igen känner jag! =)

Ja köper mycket från ebay oftast 60% billigare än Sverige inkl.frakt
  • Loncelot
    Koppkaka skrev 2016-01-20 15:27:24 följande:

Varför i helvete får inte alla dessa sms från Lindex, trots medlemsskap?

Bra fråga, jag fick sms:et idag.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2