Inlägg från: Angdev |Visa alla inlägg
  • Angdev

Halva reapriset!!! del 2

Känns som om Lindex har en del sommarkläder som inte är med på rean. Vet någon när dessa sänkt i pris?

• Angdev
    GirlieGirl skrev 2013-07-25 08:00:17 följande:
    Är det fortfarande halva reapriset på Åhléns ? Någon som vet hur rean är i Katrineholm?
    Det är ff halva reapriset. Vet dock inte hur det är i K-holm.
  • Angdev

När det kommer till Åhlens så handlar det om butikschefer som tar saken i egna händer. HK går ut med listor om vilka prisändringar som ska gälla, tyvärr så efterföljs det inte i alla varuhus och då blir det så här. Ett problem som funnits i flera år.... Sjukt drygt för personalen kan jag säga för det kommer kunder varje rea som undrar varför inte samma saker kostar lika mycket i olika varuhus. Mitt tips är att så många flaggar det på Åhlens facebook sida, då brukar det hända saker.

• Angdev
    star67 skrev 2015-02-09 11:24:20 följande:

Tack för ert tips????

Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?

Du har reklamationsrätt i 3 år om man kan visa att det är ett ursprungsfel och inte slitage.
  • Angdev
    ZZ12 skrev 2015-07-11 15:56:51 följande:

Ngn som har koll när ex Åhlens började sin halva-rea, förra året??

Borde inte den starta nästa vecka? smile1.gif

Runt den 20:e juli var det förra året har jag för mig. Ev senare...
  • Angdev

Åhlens börjar alltid sina kampanjer på onsdagar, så även reor. Så håll koll på mail, sms, hemsida på onsdagar framöver så lär man inte missa starten.

• Angdev
    JVmamma skrev 2015-07-22 09:09:59 följande:

Vad stod det i mailet från Åhlens? Jag har inte fått något.

Bara att det är slutrea. Tror inte dom har halva reapriset längre, iaf har dom inte haft det d senaste året.
  • Angdev
    tinakk skrev 2015-07-22 20:18:40 följande:

Förra året började de 23 juli..

En onsdag... Så kanske nästa onsdag om dom håller kvar vid gamla kampanjstarter.
  • Angdev
    tinakk skrev 2015-07-22 21:09:05 följande:

Det vet jag inte. År 2013 började dom 25 juli med halva rea och det var en torsdag.

Då håller jag utkik imorgon :)

//föräldraledig :D
  • Angdev
    Zehna skrev 2015-07-23 08:36:41 följande:

Någon som har info om Lindex börjar sin halva reapriset idag?

Har varken sett eller hört något, tyvärr :(
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2