Halva reapriset!!! del 2
Känns som om Lindex har en del sommarkläder som inte är med på rean. Vet någon när dessa sänkt i pris?
Känns som om Lindex har en del sommarkläder som inte är med på rean. Vet någon när dessa sänkt i pris?
Det blir halva reapriset på Åhléns imorgon. Shoppa loss!
När det kommer till Åhlens så handlar det om butikschefer som tar saken i egna händer. HK går ut med listor om vilka prisändringar som ska gälla, tyvärr så efterföljs det inte i alla varuhus och då blir det så här. Ett problem som funnits i flera år.... Sjukt drygt för personalen kan jag säga för det kommer kunder varje rea som undrar varför inte samma saker kostar lika mycket i olika varuhus. Mitt tips är att så många flaggar det på Åhlens facebook sida, då brukar det hända saker.
Tack för ert tips????
Jag har en fråga ange reklamation . Jag hade köpt en vinter jacka på rea kommer inte i håg hur mycket kostade , det är från modell 2012 sa dem men jag köpte den 2013 på rea, den var stor började använda den i år, har använd den i ca 4 mån , tyvärr dragskjdjan är sönder men i övrigt som ny, Lindex vill ge mig tillbaka 100 kr ???? vad tycker ni är det bra / rätt bedömning ?
Ngn som har koll när ex Åhlens började sin halva-rea, förra året??
Borde inte den starta nästa vecka? ![]()
Åhlens börjar alltid sina kampanjer på onsdagar, så även reor. Så håll koll på mail, sms, hemsida på onsdagar framöver så lär man inte missa starten.
Vad stod det i mailet från Åhlens? Jag har inte fått något.
När kan Lindex kan börja sin 2 för 1?
Förra året började de 23 juli..
Det vet jag inte. År 2013 började dom 25 juli med halva rea och det var en torsdag.
Någon som har info om Lindex börjar sin halva reapriset idag?
Åhléns har 70% på delar av deras rea.