Inlägg från: fyraskruttar |Visa alla inlägg
  • fyraskruttar

Halva reapriset!!! del 2

men din sko körde ju halvarean på dam förra helgen? är det bara dam nu oxå?

• fyraskruttar

nu när reaorna dragit igång igen på lindex Gladhur lång tid brukar det ta innan det blir halvareapriset ?

• fyraskruttar

såg på rustas hemsida att dom säljer dom glittriga ljusstakarna för halva priset nuSkrattande

passau skrev 2012-11-30 07:26:59 följande:
    Ingen som har koll på när rusta brukar börja sälja ut sina julljusstakar?
    Tjejerna vill ha rosa/lila med glitter men jag är lite snål
  • fyraskruttar

skulle bara tips om att din sko har köp 2 par billigaste paret 1/2 halva priset på barnskor då det inte står nånstans att det är på ordinariepris  så gällde det även rean :)

• fyraskruttar

Nån som vet när dinsko börjar med halva reapriset snart? Dom har jätte mycket rea i butiken så kanske vill de bli av med skorna snabbare;)

• fyraskruttar

Dinsko började sin halvarea priset 8 feb förra året. Så bara vänta nån vecka till och hoppas dom kör samma i år oxå;)

• fyraskruttar

Fick i brevlådan ett kort som gäller idag för medlemmar som ger 30% rabatt på ett köp även rean!

• fyraskruttar

Ja som lindex more medlem fick jag ett vykort som det står semestershoopping på som gäller bara idag 30% på hela köpet även rean:) man måste ha vykortet och medlems kort med sig när man handlar för att få rabatt.

• fyraskruttar

Idag köpte jag vinterns kaxs overaller till barnen! De kostar 799 st

jag betala 1298 för 3 st !

1099kr i rabatt????

• fyraskruttar

En väninna var och shoppade på KappAhl i gallerian i Stockholm idag och där var det halva reapriset! men i Södertälje hade dom inte det :/ varför gör de så?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2