Inlägg från: tinakk |Visa alla inlägg
  • tinakk

Halva reapriset!!! del 2

hey tjejer ! 
    brukar läsa er tråd och tycker den är super! Har shoppat massor på halva rean till min lilla tjej.  Det konstiga var att de helt plötsligt slutade med halva rean på barn på kappahl men ej på dam och herr. Brukar de göra så?

Hur som vill jag tipsa om att det finns babyjackor på polarn & pyrets hemsida för 345:-, kostar egentligen 699:- . Jag beställde när de va fri frakt, tror dock den kostar nu. Vet att detta inte är en "shoppa på internet" tråd men e tvungen att tipsa om den jackan ändå då den är superfin och billig nu!

• tinakk

Jaha ni måste välja den gröna eller rosa färgen för att det ska synas. Den röda skaljackan är till orginalpris 699:- :)

• tinakk
    winters skrev 2011-07-29 09:25:21 följande:
    I butik är det 3 för 2 på rean, så där är det ännu billigare! Skrattande
    Aah, de tänkte jag inte på :) Vet dock att den är lite dyrare i butik, typ 450:- istället. 
  • tinakk
    Line80 skrev 2011-07-29 11:38:13 följande:
    det är de större jackorna som kostar 455:- tror jag det var.. de små reas för samma som på nätet.
    aha, jag ger mig :) 
  • tinakk
    AochJsMamma skrev 2011-07-29 21:05:18 följande:
    de stora kostar 555 kr i butik.
    ja, jag är ganska säker på att babyjackorna är dyrare i butik för jag ringde en tjej som jobbade på POP för att höra med storlek och så och då blev hon förvånad över att babyjackorna var så billiga på deras hemsida, och då sa hon att de var dyrare i butiken. 
  • tinakk

Här i uppsala tycker jag inte att det är någon bra rea på barnkläder. Inte så mycket att välja på och det som är på rea är inte speciellt billigt heller.... typ volourbyxor för  100 kr, tröjor för kanske 75kr. Väntar oxå på halva rea priset !!

• tinakk

50% på reapriset tors och fredag på kappahl!! Man ska visa mail och medlemskort

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2