Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Halva reapriset!!! del 2

Inte är så bra på att räkna? Det ENDA jag sagt är att fem procent mindre än halva reapriset inte är mycket att bråka om. Halva reapriset är automatiskt 75 procent hur du än vänder på det. Men fint med personangrepp, bra där.

Vill du dra ner tråden på sandlådenivå får du göra det själv.

• Koppkaka

Men säg då att pop skulle ha sänkt varorna med tio procent, och så halva reapriset på det så är 70 procent fortfarande bättre än det. Halva reapriset är inte alltid det bästa, och duger det inte med "upp till 70 procent" så får man väl helt sonika ge tusan i att handla där.

• Koppkaka

Någon som vet förresten om man kan beställa på Kappahls hemsida och hämta ut i butik, som man kan göra på Lindex? Har för mig man slipper frakten då..

• Koppkaka
    beccagranen skrev 2014-01-13 21:12:17 följande:

Någon som vet när hm har halva rea?

Dom har typ aldrig det.
  • Koppkaka
    AnnaL82 skrev 2014-01-14 20:10:53 följande:

enligt rykte börjar Lindex också imorgon med dam bara ta 2 betala för 1

Blä. Gillar inte ta två betala för en. För det kräver att man måste hitta jämna antal, eller slänga med nåt skräp som aldrig kommer användas.

Jag vill ha halva reapriset på barnkläderna!
  • Koppkaka

Här var det också 30 procent på leksakerna. Varför gör dom så? Det är ju samma kedja!

Tyckte rean på Åhléns var urusel. Hittade en del strumpor och två tröjor till sonen, annars nada. Brukar hitta mängder där, men i år... Nä.

• Koppkaka

Vet ni, jag frågade på fb om varför det är
    Olika i olika städer, och den som svarade sa att dom som har satt 50 procent på leksakerna har gjort fel. Det ska bara vara 30 :P

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2