Inlägg från: HugoochVilma |Visa alla inlägg
  • HugoochVilma

Halva reapriset!!! del 2

Alexi skrev 2012-01-18 09:05:20 följande:
    Tror ni pop kommer sänka ngt mer sen efter denna ta tre betala för två?
    Jag tror det! Sänkningen till tag 3 betala för 2 kom så pass tidigt. Tror det kommer bli 70% i slutet av januari!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HugoochVilma

Fick mail precis från Vincent Shoe Store *ej min butik*

• HugoochVilma
    la dolce vita skrev 2012-01-19 13:59:56 följande:
    Någon som har koll på HM på nätet? När halva rean börjar där?
    snart hoppas jag! köpte massor där i somras...
  • HugoochVilma

Japp, mail från Lindex - halva reapriset i butik. Besökte Vällingby City/Stockholm: Lindex - kollade endast barn. Utplockat men fanns lite att fynda. Mest större storlekar eller riktigt smått. Åhléns - halva reapriset. Dock ej leksaker.... Väääääldigt utplockat!

• HugoochVilma
    sarismaris skrev 2012-01-23 08:51:30 följande:
    Brukar hm ha halva rean på nätet??
    I somras hade H&M det, och håller mina tummar att det kommer nu igen...
  • HugoochVilma
    Svar från Kappahls kundtjänst angående att bara vissa har fått HalvaReaprisetkupongen (medlemsutskick...):

Våra utskick med kuponger skickas inte alltid ut till exakt alla varje gång. Det sker ett slumpmässigt urval samt inom vissa grupper, t ex underkläder för kvinnor, eller fokus på skolbarn osv. Även utseende på broschyrer och kuponger kan skilja sig åt. Just nu har vi många sorters kuponger ute i våra utskick. Detta görs då vi vill veta vilka typer av erbjudanden som fungerar bäst hos våra kunder.
  • HugoochVilma
    mumma84 skrev 2012-01-23 22:18:23 följande:
    Så kappahl ger bara kupongen till vissa.. Kan man maila dom och be om en tro?

Jag mailade ett argt mail och frågade varför jag inte fick kupongen.... Jag la in Kappahls svar här i tråden.... Men de skulle skicka mig en kupong iallafall. Helt otroligt att de gör så. Okej att de selekterar ut olika erbjudanden t.ex sport, dam, herr eller barn. Men halva reapriset borde ju liksom gälla alla. Nej, då kunde de ju lika gärna strunta i att skicka ut dem tycker jag!
  • HugoochVilma
    Moonlight83 skrev 2012-02-03 03:01:52 följande:
    kupong på kappahl? vad har jag nu missat.Har inte fått någon kupong.
    Vissa medlemmar fick en kupong som gällde ett köp med halva reapriset... Jag frågade kundtjänst om detta och fick detta till svar:

Hej,

Våra utskick med kuponger skickas inte alltid ut till exakt alla varje gång. Det sker ett slumpmässigt urval samt inom vissa grupper, t ex underkläder för kvinnor, eller fokus på skolbarn osv. Även utseende på broschyrer och kuponger kan skilja sig åt. Just nu har vi många sorters kuponger ute i våra utskick. Detta görs då vi vill veta vilka typer av erbjudanden som fungerar bäst hos våra kunder.
  • HugoochVilma
    mimmi006 skrev 2012-02-09 19:08:34 följande:
    Trött på ellos klausuler... av 11 varor, var det 2 som var godkända för halva reapriset.
    Två tråkiga fleece!
    Allt fint är det ju något undantag på; bästa pris, lunchsale, nytt konstigt märke istället för exklusiv {#emotions_dlg.djavulsk}

Blev ingen beställning som vanligt, lackar alltid ur i kassan! Drömmer
    Samma här... Dock lyckades jag fylla en varukorg nu med bara halva reapriset varor! Det är sjukt jobbigt dock att lägga massor i korgen - för att sedan när man går till kassan "varan har sålt slut"......
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2