Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

Halva reapriset!!! del 2

Wailea skrev 2011-01-15 22:48:02 följande:
    Fyndade du? Var i så fall? Behöver snabbt ett par till dottern som knappt får ner fötterna i sina längre

För övrigt så undrar jag vilka Intersportaffärer tidigare nämnd annons i DN gällde om halva rea priset? Var det bara i Stockholm?
    nej faktiskt jag kallar det inte för fynd de kostade 199 kr,och jag tyckte att de var fina o lätta. eftersom jag köpte ett par till mig för 99 kr och hittade en flick vinterkängor jätte fin för 99kr så jag valt den till honom till nästa år. T3 B 2 +10% på hela köpet på skopunkten, men de hade fina till flickor för 99 kr.
  • star67
    lottalinda skrev 2011-01-16 18:06:38 följande:
    Det var en tisdag förra året. Den tisdagen som kommer nu.
    hoppas att det blir samma i året med.Skrattande
  • star67

jag ringde idag o frågade om det börjar idag men hon sa inte och jag ringde igår till butiken o frågade o hon sa inte idag i alla  inte sagt om att inte börjar alls. men jag frågade inte om när skulle börja.

• star67

så svårade mig kundtjänst:-
    Vi går tyvärr inte ut med information i förväg när vi startar våra reor. Kan i alla fall säga att de inte börjar idag. Du får gärna skriva eller ringa till oss igen och fråga

ja på hm sänker 50% + att de har ridan låga priser på ordpris inte samma lindex har, fina dam klänningar för 99 kr. set byxor o body till bibesar för 30 kr aoccoarer för 10 kr. vinter jackor för 99 kr ordpris 399 kr så de sänker på en gång.

• star67

om man ringer till butiken säger de det ?? tänker ringa till en annan butik inte i min stad.Flört

• star67

nu jag ringde till en butik om de har hört något om rea men hon sa att de brukar veta samma dag, och att det kan bli när som helst.Rynkar på näsan

• star67
    Förälskad skrev 2011-01-20 09:56:11 följande:
    Det stod halva reapriset och då skulle jag ha betalat mer men jag gav bara 50 kr styck, hon i kassan blev helt förvånad hur billig det var och skrattade bara och sa vilket fynd jag gör. Sedan så gick jag glatt där ifrån men mina overaller Skrattande 
    vad menar du att du hade betalat mer ?? det var fel pris på de du köpte?? eller vara de alla samma pris??
  • star67
    Tessie tessie skrev 2011-01-20 13:43:38 följande:
    Fanns det även sänkta overaller på det maxi du var till lottalinda? Kul att kunna fynda. Jag står i valet o kvalet om att åka och storhandla mat på maxi eller willys idag. Åker jag till maxi så skulle det vara enbart för reans skull. Någon som vet hur det ser ut i jönköping med rean på maxi?

Jag köpte vinteroverall, skaljacka och byxa på pop idag. Kul när de sänker till halva rean.
    för gång var mycket rea overallt bara i jönköping som var så där. de brukar inte sänka så mycket.

hade de på pop sänkt mycket på vinteroverall?? hur mycket gav du för dem?? vilken stl??
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2