Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Halva reapriset!!! del 2

Det bar bättre förut när dom körde halva reapriset efter ett visst antal veckor och verkligen blev av med förra säsongens kläder. Nu får dom ju en jävla massa kvar! Förra mellandagsrean vet jag att jag var jättebesviken på Lindex halva rea, för då hade dom plockat bort det som var kvar från vanliga rean och hängt fram det som ingen ville köpa på sommarrean. Helt sjukt!

• Koppkaka

Åhléns rea var ett jävla skämt. Realapparna är överklistrade med procentlappar istället och vissa saker var fan dyrare nu än tidigare. Ytterst få grejer med 70 procent, majoriteten 30-50. Jag köpte ingenting, i ten protest. Tyckte det var uselt.

• Koppkaka
    project baby skrev 2015-04-21 15:11:24 följande:

Kappahl började halva reapriset idag mot uppvisande av sms eller kod online "se50"

Räckte med att räcka fram medlemskortet.
  • Koppkaka

Dom hade då halva reapriset på Åhléns här i våras. Så isåfall har dom slutat med det nu.

• Koppkaka

Hittade en hel del både till sambon och sonen idag på kappahls halva rea. Och lite till mig på ginatricots.

• Koppkaka

Och min mamma hade fått sms från Lindex on halva reapriset igår. Fäller till idag. Men jag har inte fått något, varför i helvete gör dom så?!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2