Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Halva reapriset!!! del 2

winters skrev 2010-07-30 16:01:50 följande:
    Vilken utav Göteborgs alla Åhléns köpte du dem på och hur är de i storlek?
    jag köpte dem på Åhlens i Nordstan, kostade 449 kr o så nu rea på det då... normala i stl, lite smalare passform. Stl 24 är ca 15 cm i innermått.

Blev en sväng till Åhlens Nordstan o sen Frölunda Torg. Köpte Didriksons skaljacka i turkost´och  tre randiga WS fr Didriksons i stan, de hade dock bara 30% på allt externt. Åkte till Frölunda Torg o där var det halva reapriset på allt, inkl Didriksons så då köpte jag om det.. Blev ca 650 kr för skaljacka, tre WS, två par kalsonger, tre par strumpor och tre leksaksbilar. Bara jackan kostar 499 kr ord. pris. Nöjd!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 19:26:00 följande:
    jag köpte dem på Åhlens i Nordstan, kostade 449 kr o så nu rea på det då... normala i stl, lite smalare passform. Stl 24 är ca 15 cm i innermått.

Blev en sväng till Åhlens Nordstan o sen Frölunda Torg. Köpte Didriksons skaljacka i turkost´och  tre randiga WS fr Didriksons i stan, de hade dock bara 30% på allt externt. Åkte till Frölunda Torg o där var det halva reapriset på allt, inkl Didriksons så då köpte jag om det.. Blev ca 650 kr för skaljacka, tre WS, två par kalsonger, tre par strumpor och tre leksaksbilar. Bara jackan kostar 499 kr ord. pris. Nöjd!
    .....och ett par Abeko galonvatnar förresten!
  • AochJsMamma

nån som vet om de kommer köra rea på rea på maxi som de gjord ei januari?

• AochJsMamma
    papprika skrev 2010-07-30 22:55:05 följande:
    Didrikson skaljackorna på Åhlens, hur är vattentätheten på dem?

När jag såg jackor tidigare i veckan var det bara deras jackmodell som kallades "Dry 2" och det var 2000 i vattenpelare eller vad det heter, och den modellen andades inte, om jag förstod det rätt???
    det stämmer att det är dry2 och 2 000 i vattenpelare. Jag har köpt den för att den är snuskigt billig o jag tycker den är superfin, vi har dock även ett gäng POP skalisar, en Nanook skalis o lite till att ha de dagar det regnar o ruskar ordentligt
  • AochJsMamma
    lugnåsbo skrev 2010-07-31 07:18:42 följande:

Men :O hur mycket  "skalisar" går det åt hos er =)

Räcker väl med en, iallafall för oss, hahaha..

går åt o går åt...  här är det mer "måste-bara-ha-denna-oxå" som gäller Nä, skämt åsido, alltid älskat ytterkläder, även till mig själv o matchar ytterkläderna med det sonen har på sig den dagen. Lite galet, jag vet, men så är det .
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 10:10:14 följande:
    Var är allum alla pratar om? *på väg till Gbg å slottsskogen*
    Allum köpcenter är ett shoppingscenter som ligger i Partille, öster (??) om Göteborg. tar inte lång tid att åka dit, och de har det mesta man kan tänka i butiksväg... eller de vanliga då som Lindex, Kappahl, Åhlens, Polarn o pyret, HM, mm mm mm
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 21:31:06 följande:
    var och handlade lite didrikson på åhlens idag som jag tänkte lägga ut på lämpligy´t ställe
    men då hittar jag inte kameran... surt!
    brukar inte köpa och lägga ut men tänkte prova... d går dåligt redan innan jag lagt ut... surt!
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
  • AochJsMamma
    Förälskad skrev 2010-07-31 21:39:50 följande:
    Jag skulle också vilja ha en trehjuling till min dotter. Fanns den bara i blått?
    japp
  • AochJsMamma
    Förälskad skrev 2010-07-31 21:45:44 följande:
    Då får jag väl handla en blå då, sonen blir väl tillräckligt stor till nästa sommar och han vill ha en blå sa han Skrattande
    den har funnits i rött så det kan ju finnas kvar i andra butiker kom jag på nu...har för mig att jag såg den i rött i våras i nåt reklamblad..
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2